אא

מסביב לעולם ב-149 יום: זה המחיר שתשלמו על קרוז חובק תבל

149 יום, 80 נמלים, 10 מסלולים ו-35 מדינות. חברת השייט Silversea החלה לשווק את "שלושת האוקיינוסים" - קרוז סובב עולם באנייה Silver Dawn. כל מה שאתם צריכים, זה למצוא זמן ולמכור כליה

אנייה Silver Dawn. צילום: shutterstock אנייה Silver Dawn. צילום: shutterstock

יש הרבה דרכים להתמודד עם המתח הנוראי שבו אנחנו חיים במדינת ישראל. אחת מהן, לעשירים בלבד, היא יציאה לקרוז חובק תבל בספינת פאר לתקופה ממושכת.

חברת השייט Silversea החלה לשווק קרוז שכזה שיצא לדרך ב-8 בינואר 2027 מלוס אנג'לס ארה"ב ויסתיים ב-7 ביוני 2027 בקופנהגן דנמרק. כלומר, יימשך לא פחות מ-149 ימים.

השייט העולמי, המכונה "שלושת האוקיינוסים", יכלול עצירה ב-80 נמלים, 35 מדינות ו-50 אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו וכשמו, יחלוף על פני שלושה אוקיינוסים: האטלנטי, השקט וההודי. על פי החברה, השייט יכלול מבחינתה 20 יעדים חדשים.

חברת השייט תוציא את ההפלגה האמורה באנייה Silver Dawn שתשייט ליעדים כמו סרי לנקה, סינגפור, מאוריציוס, מפלי ויקטוריה האדירים וקייפטאון באפריקה, הפריורדים הנורבגיים, ספרד, הונולולו, קלדוניה החדשה, פאגו פאגו ועוד.

ברט הרננדז (Bert Hernandez), נשיא Silversea: "עם ההפלגות העולמיות שלנו ומגוון ההפלגות הממושכות המובילות בתעשייה, אנו מפליגים אל היעדים המרתקים והמעשירים ביותר בתקופות האופטימליות של השנה, ויוצרים חוויות של פעם בחיים".

עוד מבטיחים ב-Silversea, "לעולם יש כל כך הרבה מה להציע וכך גם לנו. זו ההזדמנות שלכם לראות את כוכב הלכת הנפלא שלנו. הפליגו איתנו וגלו יעדים רחוקים ומרשימים. העולם מחכה".

כמה יעלה לכם התענוג ולצפייה במסלול האנייה, כנסו לפספורטקרוז - אתר הקרוזים החדש מקבוצת פספורט. הקליקו כאן לכתבה המלאה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: