אא

לוח הופעות בארצות הברית לקיץ 2024

בין אם אתם חובבי רוק, פופ, קאנטרי, ראפ, היפ הופ, או כמעט כל סגנון מוזיקה אחר, הקיץ הזה מביא עמו שפע של הזדמנויות ליהנות מהופעות אייקוניות ברחבי ארצות הברית. אז הכינו את הכרטיסים ותתחילו לארוז, כי הנה מה שמחכה לכם על לוח ההופעות של קיץ 2024 בארה"ב

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

יושבים על תכנון טיול לארצות הברית לקיץ הקרוב ובא לכם לקחת את הטיול הזה כמה רמות קדימה ולשדרג את החוויה? החברים בסוכנות הטיולים של "ארצות הברית - מטיילים עוזרים למטיילים" הכינו לכם רשימה של ההופעות החמות ביותר שאתם פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס. מהופעות פופ מרגשות ועד מופעי רוק עוצמתיים - מאוליביה רודריגו ועד הרולינג סטונס, הנה המופעים החמים ביותר של קיץ 2024 ברחבי ארצות הברית:

אוליביה רודריגו (Olivia Rodrigo)

למי שמטייל עם מתבגרים ומתבגרות, כרטיסים להופעה של אוליביה רודריגו היא הבחירה המושלמת והתוספת האידיאלית לטיול שלכם לארצות הברית לקיץ הקרוב. הזמרת הצעירה והמצליחה תופיע בארה"ב עם שירי הפופ הפופולריים שלה מתוך האלבום "Guts" משנת 2023. חלק מהכנסות ממכירת הכרטיסים ייתרמו לקרן Fund 4 Good שלה.

היכנסו עכשיו לבדיקת זמינות ולרכישה מהירה ומאובטחת של כרטיסים להופעה של אוליביה רודריגו בארצות הברית.

ג'נט ג'קסון (Janet Jackson)

מוכנים לפצצה מהעבר? בסיבוב הופעות שאולי לא יחזור על עצמו לעולם, ג'נט ג'קסון מופיעה בקיץ 2024 ברחבי ארה"ב עם לא מעט אורחים נוסטלגיים לא פחות. זה הזמן לתפוס את הזמרת האגדית בהופעה חיה בארצות הברית בקיץ 2024.

היכנסו עכשיו לבדיקת זמינות ולרכישה מהירה ומאובטחת של כרטיסים להופעה של ג'נט ג'קסון בארצות הברית.

פו פייטרס (Foo Fighters)

הלהקה האמריקאית הפופולרית תופיע בפסטיבלים ומופעים מיוחדים במהלך יולי. הסיבוב הזה מגיע לאחר שהפו פייטרס איבדו את המתופף הוותיק והאהוב שלהם, טיילור הוקינס, בשנת 2022. המתופף החדש שלהם, ג'וש פריז, הצטרף אליהם במקום הוקינס, והלהקה הוציאה את האלבום האחרון שלה "But Here We Are" בשנה שעברה. אם אתם מתכננים טיול לארצות הברית, זה זמן מצוין לתפוס את הפו פייטרס בהופעה חיה וליהנות מהרוק האיכותי שלהם.

כאן תמצאו את כל תאריכי סבב ההופעות של ה- Foo Fighters לקיץ 2024.

אדל (Adele)

אין ספק שיש שפע של אטרקציות בלאס וגאס, אבל הנה אחת שלא תישאר שם לעוד הרבה זמן. רגע לפני שהזמרת הבריטית עם הקול האגדי מסיימת את תושבות הקבע שלה בין אולמות לאס וגאס ועוברת דירה, אדל חוזרת באוגוסט עם מופע הקבע שלה בלאס וגאס ולא כדאי לכם לפספס. אדל מבטיחה הופעות מרגשות עם הבלדות הידועות שלה וקולה העוצמתי.

היכנסו ובדקו את תאריכי ההופעות הקרובים של אדל בלאס וגאס 2024.

אדל. צילום: Shutterstock אדל. צילום: Shutterstock

הרולינג סטונז (The Rolling Stones)

לאוהבי הנוסטלגיה, הרולינג סטונז ממשיכים להופיע ולהביא את להיטי הרוק הקלאסיים לבמות הגדולות. בגיל 80, סולן הרולינג סטונס ואייקון התרבות מיק ג'אגר עדיין נותן בראש (כמו גם שותפיו למוזיקה וליצירה, קית' ריצ'רדס, גם הוא בן 80, ורוני ווד, 76). הסטונס מתקרבים לסוף סיבוב ההופעות העולמי שלהם, אז אם אתם מתכננים טיול לארצות הברית, זו הזדמנות נהדרת לראות את הלהקה האגדית בהופעה חיה, רגע לפני שהם מנתקים את המגברים מהחשמל ותולים את מכנסי העור בארון למי יודע כמה זמן.

בואו לבדוק איך לשלב בטיול שלכם בארצות הברית גם הופעה של הרולינג סטונז.

רולינג סטונס.  צילום: Shutterstock רולינג סטונס. צילום: Shutterstock

ברוס ספרינגסטין (Bruce Springsteen)

אחרי דחייה קלה של סיבוב ההופעות הזה שהחל בשנה שעברה והתעכב קלות עקב מצבו הבריאותי, ה"בוס" חוזר להופיע וממשיך להלהיב את מעריציו עם הלהיטים הנצחיים שלו. הופעה של ברוס ספרינגסטין היא חוויה מרגשת לכל מי שאוהב רוק אמריקאי קלאסי והחוויה הזאת מגיעה לסיבוב הופעות בארצות הברית באוגוסט 2024.

בדקו את לוח ההופעות של ה"בוס" ושלבו אותו בטיול שלכם לארצות הברית באוגוסט הקרוב.

גרין דיי (Green Day)

להקת הפאנק רוק האמריקאית האגדית גרין דיי חוגגת בסיבוב ההופעות שלה לשנת 2024 את יום השנה ה- 20 לאלבום "American Idiot" ואת יום השנה ה-30 לאלבום "Dookie" (מרגישים זקנים כבר?) על ידי ביצוע שני האלבומים במלואם, לצד מספר שירים מהאלבום החדש שלהם "Saviors". הסמאשינג פאמפקינס, רנסיד והלינדה לינדאס יהיו אמני החימום של גרין דיי בסיבוב ההופעות שלהם ברחבי צפון אמריקה. ההופעות שלהם מבטיחות חוויה מלאת אנרגיה וכיף לכל אוהבי הרוק, בטח אם גדלתם אי שם בניינטיז.

הנה איך למצוא כרטיסים להופעה של גרין דיי בארצות הברית.

אלאניס מוריסט (Alanis Morissette)

אלאניס, הזמרת הקנדית האהובה, מזגזגת בחודשים הקרובים בין הופעות בקנדה וארצות הברית וחוזרת להופיע על הבמות הגדולות של ארה"ב עם הלהיטים הקלאסיים שלה ועם אורחים מיוחדים. אין ספק שהופעה שלה מבטיחה שילוב של רגשות נוסטלגיים יחד עם אנרגיה נשית אדירה וזה אחד השילובים הכי בלתי נשכחים שיהיו לכם.
היכנסו עכשיו לבדיקת זמינות ולרכישה מהירה ומאובטחת של כרטיסים להופעה של אלאניס מוריסט בארצות הברית.

פינק (Pink)

פינק, אחת האומניות הבולטות בעשורים האחרונים משלימה סיבוב הופעות אירופאי כבר למעלה משנה. באוגוסט הקרוב פינק תמשיך לתת שואו גם בארה"ב עם המופע הייחודי שלה שתמיד נשאר רלוונטי ומלא באקרובטיקה ושירים מרגשים שיגרמו ללסת שלכם ליפול לפחות פעם או פעמיים.

כאן תוכלו לבדוק את לוח ההופעות של פינק בארצות הברית ולשלב אותו בטיול הקרוב שלכם.

פינק. צילום: Shutterstock פינק. צילום: Shutterstock

בלינק 182 (Blink 182)

ילדי שנות ה- 2000 תודו שזה מלהיב אתכם! לאחר איחוד מחדש, בלינק 182 יופיעו עם הלהיטים האהובים שלהם מכל הזמנים כולל האלבום האחרון שיצא לאחר האיחוד. הופעה של בלינק 182 היא חוויה מלאה באדרנלין ופאנק וגם סוג של מנהרת זמן כייפית, לא ככה?

הנה ההופעות הקרובות של בלינק 182 בארצות הברית בקיץ 2024.

איחוד מהאגדות: Earth, Wind and Fire & Chicago

המופע המשותף של Earth, Wind & Fire ולהקת שיקגו האגדית הוא הזדמנות נדירה לראות כמה מהגדולים ביותר בז'אנר הפופ והרית'ם אנד בלוז ולהתענג על הופעה שלא תמצאו בשום מקום אחר מחוץ לגבולות ארצות הברית.

למציאת כרטיסים להופעת האייקונית הזאת לחצו כאן.

ג'סטין טימברלייק (Justin Timberlake)

הזמר והשחקן המפורסם עלה לאחרונה לכותרות מהסיבות הלא נכונות אבל אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שג'סטין טימברלייק יופיע בארה"ב עם מלא באנרגיה, גרוב וקצב כמו שרק הוא יודע. הופעה של ג'סטין טימברלייק היא חוויה מוזיקלית מהשורה הראשונה וממש כדאי לכם לשלב אותה בטיול הקרוב שלכם לארצות הברית והנה איך תעשו את זה.

מיסי אליוט (Missy Elliott)

באסטה ריימס, סיארה וטימברלנד יצטרפו למיסי אליוט לסיבוב ההופעות שלה שיוצא לדרך ביולי 2024 ברחבי ארצות הברית. החבורה הזאת אחראית לפס הקול של שנות האלפיים ומיסי אליוט מובילה אותם כמו שרק מיסי יודעת - עם הרבה סטייל וקצב כמובן.

כאן תוכלו לבדוק את לוח ההופעות של מיסי אליוט בארצות הברית ולשלב אותו בטיול הקרוב שלכם.

ברונו מארס (Bruno Mars)

כן, כולנו זוכרים איך ברונו עשה עלינו "ויברח" אבל בנינו? אי אפשר להאשים אותו. אז איך אומרים אם ההר לא בא… אז אנחנו נבוא עד לסיבוב ההופעות שלו בארה"ב באוגוסט הקרוב. ברונו מארס קופץ לסיבוב הופעות קצר בקליפורניה ובלאס וגאס במהלך חודש אוגוסט 2024 והנה איך לא תפספסו אותו.

ברונו מארס. צילום: Shutterstock ברונו מארס. צילום: Shutterstock

פסטיבלי מוזיקה

אם לא מצאתם ברשימה שלנו את האומן הזה שגורם לכם לשיר בקולי קולות באוטו או שאולי דווקא בא לכם גם וגם וגם - יכול מאוד להיות שפסטיבלי המוזיקה המפורסמים של ארצות הברית יסגרו לכם את הפינה הזאת. פסטיבלי מוזיקה בארצות הברית מציעים מגוון רחב של אירועים מוזיקליים לאורך כל השנה, עם הופעות של אמנים מובילים מכל הסוגים והז'אנרים. בין הפסטיבלים הפופולריים ניתן למצוא את "Austin City Limits" בטקסס, "Coachella" בקליפורניה, ו-"Lollapalooza" בשיקגו. כל פסטיבל מתאפיין באווירה ייחודית ומושך קהל רב, שמגיע ליהנות ממוזיקה חיה, הופעות בלתי נשכחות ואירועים חברתיים. בקרו באתר למידע נוסף על הפסטיבלים הקרובים בארצות הברית לקיץ 2024.

בשל גודלה של ארצות הברית, והמחירים היחסית יקרים בה, תכנון טיול לארה"ב בצורה נכונה יכול לחסוך לכם הרבה זמן, כסף, ויאפשר לכם למקסם את הטיול ולנסוע בראש שקט.

כן, אנחנו יודעים שתכנון טיול לארצות הברית הוא משימה מאתגרת וכוללת בניית לוח זמנים, תקציב ושלא נדבר על סדרי עדיפויות והרצון להספיק כמה שיותר ולחוות הכל מהכל. אבל אם תחשבו על זה רגע, בזמן שתעברו על השלבים לתכנון טיול לארצות הברית, תראו שיש הזדמנויות שלא בטוח יחזרו על עצמן והופעות של אמנים גדולים זו דוגמא מצויינת לכך ובטח שההופעות האלו משתלבות לכם במהלך הטיול.

אז אם אתם חולמים לראות את האמנים האהובים עליכם בהופעה חיה בארצות הברית ורוצים לתכנן טיול שכולל את ההופעות הטובות ביותר, מנצל את הזמן באופן מיטבי ולא חורג מהתקציב שהגדרתם לעצמכם - כדאי לשקול להיעזר בשירותי תכנון טיולים מקצועיים.

סוכנות "ארצות הברית - מטיילים עוזרים למטיילים" שהיא סוכנות תיירות שגדלה מתוך קהילת פייסבוק למטיילים ישראליים בארצות הברית, מציעה עזרה בתכנון מסלולים מותאמים אישית, כך שתוכלו ליהנות מכל רגע ולמלא את החוויה במוזיקה ובזיכרונות בלתי נשכחים בחופשה הקרובה שלכם בארצות הברית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארצות הבריתארה"בהופעה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: