אא

החל מ-74 יורו: בלו בירד משיקה קווים חדשים מישראל לבולגריה

חברת התעופה היוונית מרחיבה את פעילותה מתל אביב והחל מהיום תפעיל טיסות ישירות לורנה ובורגס. הקו לבורגס יפעל בתדירות של טיסה יומית, והקו לורנה ימריא פעמיים בשבוע מנתב״ג

בלו בירד. צילום: יח"צ חברה בלו בירד. צילום: יח"צ חברה

בלו בירד (Blue Bird Airways) מרחיבה את פעילותה בישראל.

חברת התעופה היוונית, שמפעילה טיסות מנתב״ג ליעדים שונים ביוון, רומא, ברלין, ברצלונה, פראג ובודפשט, משיקה החל מהיום (ב׳, 1 ביולי) קווים חדשים לבולגריה.

הטיסות לבורגס ימריאו מנתב״ג בתדירות של טיסה יומית, במחיר התחלתי של 74 יורו לכיוון. הטיסות לורנה יפעלו בתדירות של 2 טיסות שבועיות, בימים ראשון וחמישי, במחיר התחלתי של 83 יורו לכיוון.

על בסיס טיסות אלו, תציע סיטונאית התיירות קווי חופשה חבילות נופש לבורגס במחיר התחלתי של 219 יורו, ולורנה במחיר התחלתי של 349 יורו. כמו כן, קווי חופשה תציע בכל יום שלישי, טיול מאורגן ״סובב בולגריה״ למשך של 8 ימים, במחיר התחלתי של 599 יורו לאדם.

מקווי חופשה נמסר: ״בולגריה הפכה הקיץ לאחת מהמדינות המבוקשות ביותר בקרב זוגות ומשפחות ישראליות, בזכות תחושת הביטחון ומגוון מלונות עם פארקי מים המותאמים למשפחות, ומלונות לזוגות הכוללים קזינו. עם הפעלת טיסות Blue Bird Airways מנתב"ג לבורגס וורנה, יינתן מענה אופטימאלי לגידול בביקושים, ובמקביל נראה גם ירידת מחירים לאור העליה בתחרות על הקווים לבורגס וורנה עם תחילת הפעילות של חברת התעופה היוונית Blue Bird Airways״.

בורגס, בולגריה. צילום: 123rfבורגס, בולגריה. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בלו בירדBLUE BIRDבורגסורנהבולגריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: