אא

209 שקל ואתם שם: היעדים המוזלים של Wizz Air - גם בקיץ

חברת הלואו-קוסט ההונגרית מורידה מחירים למספר יעדים בהם בודפשט, בוקרשט, לרנקה ועוד. חלק מהטיסות המוזלות גם בשיא עונת הקיץ. רוצים להזמין גם? כל הפרטים והמחירים

בוקרשט (צילום: SHUTTERSTOCK) בוקרשט (צילום: SHUTTERSTOCK)

גם בשיא הקיץ - עדיין אפשר למצוא טיסות מוזלות. לאן? לבוקרשט למשל, לשם תוכלו להגיע ב-209 שקלים לטיסת הלוך בחודש אוגוסט עם Wizz Air, חברת הלואו-קוסט ההונגרית. מדובר בתאריכים ספציפיים בלבד בסוף אוגוסט - 29, 30 או 31 בחודש. טיסות חזור במחירים סבירים מצאנו ב-1 בספטמבר אז תשלמו 569 שקלים לטיסת חזור מבוקרשט, או ב-5 בספטמבר אז תשלמו 249 שקלים לטיסת חזור. אם תחכו עד 10 או 11 בספטמבר תשלמו 199 שקלים בלבד לטיסת החזור או בסך הכל 408 שקלים לטיסת הלוך ושוב.

רוצים להזמין טיסות מוזלות ליעדים שבכתבה? לחצו כאן

אחרי אוגוסט תוכלו למצוא טיסות במחירים דומים - 209 שקלים לטיסת הלוך לבודפשט במספר תאריכים - 5 באוקטובר וכן 22, 26 או 30 באוקטובר. טיסת חזור במספר תאריכים באוקטובר מצאנו ב-249 שקלים או בסך הכל 458 שקלים לטיסת הלוך ושוב.

גם ללרנקה שבקפריסין באוקטובר מצאנו את אותם המחירים 209 שקלים לטיסת הלוך במגוון תאריכים ו-209 שקלים גם כן לטיסת החזור או בסך הכל 418 שקלים לטיסת הלוך ושוב.

ישנם עוד מספר יעדים במחירים דומים כמו קטוביץ', קלוז' ב-209 שקלים לטיסת הלוך, או אתונה וסופיה ב-239 שקלים לטיסת הלוך וגם מילאנו, רומא, וינה ודברצן ב-249 שקלים לטיסת הלוך - כל אלה באוקטובר או בנובמבר. את הטיסות ליעדים השונים תוכלו להזמין בעמוד "טיסות מוזלות" של פספורטניוז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בוקרשטלרנקהבודפשטטיסות מוזלותחברות תעופהWIZZ AIRלואו-קוסט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: