אא

ממריאים: קבוצת פספורט חתמה על הסכם שת״פ חדש עם קבוצת VISIT

קבוצת פספורט השיקה שיתוף פעולה עם חברת הדיגיטל מהמובילות בארץ בתחום התיירות, במסגרתו יאחדו כוחות ויפיצו תכנים משותפים העוסקים בשלל אירועים שמתרחשים בעולם התיירות והתעופה בארץ וברחבי העולם

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

לקראת עונת החופשות והטיולים, קבוצת פספורט וקבוצת VISIT חתמו על הסכם שיתוף פעולה מסחרי חדש.

במסגרת השת״פ, פספורט וקבוצת VISIT יאחדו כוחות ויפיצו תכנים משותפים העוסקים בשלל אירועים שמתרחשים בעולם התיירות והתעופה בארץ ובכל רחבי הגלובוס. מפסטיבלי יין, הופעות שוות, יעדים חדשים, חדשות תיירות, ודילים במחירים שווים ואף פעילויות ותחרויות בהם תוכלו לזכות בכרטיסי טיסה במיוחד עבורכם - הקוראים והעוקבים.

את כלל התוכן תמצאו במדיות השונות של פספורט (אתר האינטרנט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין) ושל קבוצת VISIT.

VISIT הינה חברת דיגיטל מהמובילות בארץ בתחום התיירות. לחברה קרוב למיליון עוקבים בערוצי הדיגיטל השונים עם פעילות משמעותית בערוצי הסושיאל בתחום התיירות בארץ ובעולם. החברה, לה קהילות רבות וותיקות בתחום מציגה לקהל שלה מסלולי טיול, אטרקציות, בתי מלון, חופשות קרוזים, פארקים ועוד בכל רחבי העולם כל זאת ועוד באמצעות תוכן עדכני, רלוונטי, מעניין ומונגש לקהל היעד הרלוונטי באמצעות ויז׳ואל ברמה גבוהה מהמקומות הכי מיוחדים בעולם.

אסף בוחבוט, מנכ״ל ומייסד החברה יחד עם השותפים נתיב פיליבה ואביעד בוחבוט מאמינים שבעידן התיירות הדיגיטלית של היום, אנשים מחפשים את החוויה וההשראה לטיול הבא שלהם באמצעות ערוצי הדיגיטל השונים אשר מספקים השראה אמיתית ואותנטית לטיול הבא שלהם במגוון רחב של יעדים בעולם.

החברה מפעילה את עמוד האינסטגרם המוביל למלונות בארץ ובעולם - Hotels_IL, הקהילה המובילה של ארצות הברית ׳מטיילים עוזרים למטיילים׳ בפייסבוק ועמוד האינסטגרם המוביל של Visit2israel, וכמו כן אתר האינטרנט של החברה בכתובת:
https://visit2israel.com/

אפרת דורון, מנכ"לית קבוצת פספורט: "אנו שמחים להשיק שיתוף פעולה נוסף וחשוב עם קבוצת VISIT שהינה חברת דיגיטל מהמובילות בארץ בתחום התיירות, כחלק מהרחבת פעילות קבוצת פספורט בארץ ובעולם והתמקדות בעולמות תוכן התיירות בדיגיטל בכדי להביא לקוראינו ולעוקבים שלנו את התכנים הכי חדשניים ורלוונטיים בזמן אמת ובכל הפלטפורמות."

אסף בוחבוט, מנכ"ל קבוצת VISIT: ״בשיתוף הפעולה שלנו עם קבוצת פספורט, מדיית התיירות והתעופה המובילה בישראל, אנחנו מצליחים להביא את המידע העדכני והמרתק ביותר ישירות לקהילות הדיגיטליות שלנו. פספורט מספקת לנו תוכן חדשותי איכותי ועדכני על הטרנדים החמים ביותר בתחום התיירות, מה שמאפשר לנו להציע ללקוחותינו מידע מהימן ואטרקטיבי.

החיבור עם פספורט מעצים את היכולת שלנו להיות בקדמת הבמה של עולם התיירות, ולהבטיח שהלקוחות שלנו ייהנו מחוויות בלתי נשכחות ומידע עדכני שמעשיר את המסע שלהם. יחד, אנחנו משדרגים את חוויית התיירות לישראלים ומביאים להם את כל מה שחדש ומעניין בתחום, בצורה המהירה והמקצועית ביותר״.

החל מהיום, (10 ביולי) תמצאו את התוכן המשותף של החברות בכלל המדיות וכמובן, אל תפספסו את הדילים המיוחדים וההפעילויות השוות שצפויות לצאת לדרך בקרוב - בהן תוכלו לזכות גם בכרטיסי טיסה.

מוזמנים לעקוב:

עמוד האינסטגרם של פספורט

קהילת המטיילים המובילה לארה״ב: ארצות הברית מטיילים עוזרים למטיילים

עמוד המלונות והחופשות של ישראל

אתר האינטרנט של VISIT

אפרת דורון מנכ״לית קבוצת פספורט ואסף בוחבוט מנכ״ל VISITאפרת דורון מנכ״לית קבוצת פספורט ואסף בוחבוט מנכ״ל VISIT

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: