אא

נעצרו חשודים בזיוף הרשאות חניה בנתב"ג. אחד העצורים: עובד החניון

על פי החשד, בעל חברה לשירותי חניה VIP ועובדיו גבו שכר תמורת ניוד רכבים - וחמקו מתשלום דמי חניה. ההערכה היא כי מדובר במאות שקלים לרכב. בביתו של אחד החשודים נמצאו כ-100 אלף שקלים, אלפי דולרים ואירו במזומן

חניון נתב"ג (צילום: SHUTTERSTOCK) חניון נתב"ג (צילום: SHUTTERSTOCK)

יחידה 747 של המשטרה בנתב"ג ורשות שדות התעופה עצרו בתום חקירה סמויה שלושה חשודים בעבירות הונאה בחניוני הטרמינל, תוך זיוף לוחיות רישוי הנחזים לכלי רכב בעלי הרשאות מיוחדות בשדה.

על פי החשד, בעל חברה לשירותי חניה VIP ועובדיו, גבו שכר תמורת הסעת הטסים לחו"ל וניוד רכביהם תוך התחמקות מתשלום דמי חניה כדין. מדובר במאות שקלים לכל רכב.

בנתב"ג לא פועל שירות מוסדר ומפוקח בתחום ולפיכך הפעילות של החברה מוגדרת כלא חוקית, בפרט כאשר מקבלי השירות שילמו לחברה את דמי החניה אולם החברה לא העבירה הלאה את הכסף לחניון המופעל בזיכיון מטעם רשות שדות התעופה.

על פי החשד, עובדי החברה, יחד עם אנשים נוספים, פעלו כדי להונות ולא לשלם את דמי החנייה בנתב"ג, בין היתר על ידי שימוש בלוחיות רישוי משוכפלות של כלי רכב שאינם צריכים לשלם חניה.

עם מעצרו של בעל החברה אתמול (1.7), תושב כפר טרומן בשנות ה 50 לחייו, ועובדת נוספת במשרדו, עברה החקירה לשלב הגלוי ובחיפוש שבוצע בביתו של החשוד תפסו הבלשים כמאה אלף שקלים, אלפי דולרים ואירו במזומן.

בהמשך עצרה המשטרה חשוד נוסף, עובד בחברה הזכיינית המפעילה את חניוני נתב"ג, בחשד כי שיתף פעולה איתם.

בהתאם לממצאי החקירה, יובאו החשודים לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גרשות שדות התעופהמשטרת ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: