אא

המסעדה שחותכת מחירים ב50% לשבוע שלם

מה פאו ההודית מתכננת לכם הפתעה, קן הקוקיה מתכנן לכם בראנץ אפריקאי, אוייסטר קלאב יגישו לכם שמפניה ואוייסטרים, גוצ'ה תחגוג 20 שנה עם תפריט מטורף ועוד . כל מה שטעים וקורה, עכשיו אצלנו במדור

מאו פאו. אנטולי מיכאלו מאו פאו. אנטולי מיכאלו

מחדשים תפריט וחותכים מחירים | מא פאו

מסעדת מה פאו ההודית מכינה את עצמה לקיץ עם מתיחת פנים חדשה ותפריט קליל יותר המותאם למזג האוויר הדביק ולבליינים של נחלת בנימין.
בין המנות: דוסה קרפ, צ'אפטי, פורי - וצ'אטניז/ נאן לוהט מהתנור עם חמאה ושום / בהאג'ה בצל עם קרם גבינה כחולה וריבת ענבים/ סמוסה - במילוי תפוחי אדמה ובמילוי עוף - ליד צ'אטני צ'ילי וקוקוס / מלאי קופתא בקארי רוזה וקשיו/ סמאש בורגר הודי עם גבינת צ'דר בתוספת פאקורה תפוחי אדמה וחציל וכמובן דרינקים שווים.
לא פחות חשוב לדעת זה שלכבוד השינוי המסעדה מורידה מחירים לתקופת ההרצה ב-50 אחוז עד שבת (6.7), אז אל תפספסו.
נחלת בנימין 59, תל אביב

***

נפתח חדש | אוייסטר קלאב

מתברר שנמצאה התשובה האולטימטיבית לקיץ הישראלי הדביק- שמפניה קרה והרבה אוייסטרים. נואמה שנפתחה לאחרונה בנחלת בנימין, ממשיכה להתפתח ופותחת בר שכולול שיר הלל לאוייסטרים ושמפניות.
הרעיון כאן פשוט, והביצוע פשוט בהתאם - אויסטרים טריים המחכים לשליקה, לחם טרי וחמאה רכה, כוסות גבוהות עם בועות עדינות. הכול יחד, בעדינות ובאלגנטיות.
לצד האוייסטרים תמצאו גם סלט פאקוס ודובדבן עם שקדים לבנים, יוגורט יווני ועשבים טריים (67 שקלים), דגים נאים על קרח (87 שקלים) ושלושה שיפודי יקיטורי - קלמרי, דג או תמנון (68 שקלים) ושתי מחבתות לוהטות עם שרימפס והשניה עם ברווז צלוי.

אויסטר קלאב, נחלת בנימין 59, תל אביב כל ערב החל מ18:00 להזמנות

אוייסטר קלאב. חיים יוסףאוייסטר קלאב. חיים יוסף

חגיגות יומולדת | גוצ'ה

לפני 20 שנה זכתה הפינה האייקונית של דיזינגוף-בן גוריון לחיזוק עם פתיחתה של מסעדת גוצ'ה. עם השנים הפך המקום למוסד בזכות מבחר עשיר של מנות הדגים ופירות הים והאווירה הלא פורמאלית. בימים אלה מציינים 20 שנים לפתיחתה של מסעדת גוצ'ה ברחוב דיזינגוף. לרגל המאורע, החל מה-24.06 ולמשך ארבעה שבועות יוגשו במסעדה מדי שבוע, לצד התפריט הרגיל, ספיישלים של מנות מיתולוגיות שהיוו חלק מתפריטי המסעדה לאורך השנים וקוקטייל אפרול שפריץ שיימכר במחיר סימבולי של 20 ש"ח.

בין המנות שיהיו: אנטריקוט ושרימפס וסקאלופס בציפוי חזה אווז מעושן / רול סושי מטוגן וטטאקי טונה צרובה/ מוקיקה - מחבת פירות ים ברזילאית חלב קוקוס ועגבניות / מולים ברוטב שמנת, שום ויין עם חזה אווז מעושן / סקאלופ עם פירה כמהין ועוד מלא מנות. אותן מנות יעשו קאמבק למשך ארבעה שבועות, כאשר מדי שבוע יתעדכן התפריט בספיישלים חדשים.

רח' דיזינגוף 171, תל-אביב

תמנון על לבאנה. צילום שרית גופןתמנון על לבאנה. צילום שרית גופן

ערב חד פעמי | אונזה מארחת את השפית לונא

אונזה בשוק הפשפשים מארחת את הביסטרו הצפוני השמח למפגש חד-פעמי של אוכל ותרבויות, בית ובני אדם. זו הולכת להיות ארוחה המשלבת את שני המטבחים הייחודיים של אלעד ולונה.

התפריט יציג את משחק הפינג-פונג המשמח והטעים בין לונא ואליעד. קובנייה עם חוסה ות'ומייה על בסיס בשר נא מהצד שלה, ליד טרטר דג נא עם קישוא שרוף ו-ויניגרט עגבניות צהובות מהצד שלו, או מנת השרימפס המפורסמת של אונזה, שהפעם מקבלת חיבוק נצרתי חם היישר לתוך סיידיה מסורתית, עם ציר ים ודג על פחמים.

רביעי, 3/7, אונזה, רבי חנינא 3, שוק הפשפשים, יפו

ולדה טרוגמןולדה טרוגמן

חודש קולינרי | בראנץ אפריקאי

מתי בפעם האחרונה נחשפתם לארוחה שונה מכל מה שהכרתם? "קן הקוקיה" יארח לחודש ימים את השף אלעזר טמנו (המסעדה הבאה) לחיבור מסקרן בין עולמות הקולינריה האפריקאיים, לצד יינות מקומים.
מדי רביעי וחמישי בערב, יציע טמנו בקן הקוקיה תפריט ערב עשיר ומגוון עם מנות שמשקפות את הסגנון הייחודי והיצירתי שלו. בין היתר, נמצא שם דאבו - לחם אתיופי מתובל עם חמאת צ'וו/ שיפוד אינגודיי - מיקס פטריות צלויות עם קרם שירו, טחינה שמן ברברה וסלסה / כיסון אנג'רה פריך במילוי תבשיל שפונדרה חריף / טרטר דג מאגם אוואסה ברוטב דלעת מוחמצת ועוד

כמו כן יוגש תפריט AFRO BRUNCH, המשלב טעמים אפריקאים וקריביים באווירה תוססת. אוצ'ולוני - שיפוד פרגית בגלייז תמרהינדי, רוטב בוטנים אפריקאי, סלט בוטנים מעושן על אנג'רה / ברוסקטת גומבו- תבשיל שרימפס וקבנוס, / תבשיל פתיתים ברוטב פלפלים מעושן ושניצל פריך ברוטב שמנת חמוצה ואנשובי וכן קינוחים מיוחדים
10.7 - 3.8, ימי רביעי-חמישי ערב, בראנץ' שבת, עולי ציון 26 יפו להזמנות

דנה חי דנה חי

ערב חד פעמי 3 | בר היין הגפן מארחים את יקב ספרה
והקונדיטורית טל איטקין

קבלו פינוק אלכוהולי מתוק וטעים. הגפן – חצר יין מקומי, מארחים את יקב ספרה והקונדיטורית טל איטקין לערב טעימות חד פעמי בו יוגשו חמישה קינוחים לבנים לצד חמישה יינות לבנים.
בין הקינוחים: מדלן נקטרינה עם לואיזה בציפוי שוקולד לבן, פנה קוטה יוגורט עם אוכמניות קולי סיגליות ושוקולד , מילפיי משמש עם קרם מסקרפונה ונילי וריבת משמש בחדר הפרטי תתקיים טעימה מודרכת, עם מבעבע חדש של היקב ויינות מיוחדים. 200 ש"ח (בהרשמה מראש).
נעם 3 יפו, רביעי (3.7), מ-18:00, להזמנות

אנטולי מיכאלו אנטולי מיכאלו

פחמימות קראנצ'יות | פאפא ג'ונס

פאפא ג'ונס יודעים איך לגרום לנו לשכוח מהדיאטה והפעם- מהדורה שכולה קראנץ של קורנפלייקס: פיצה קראנצ'י גבינות עם פטריות טריות, מוצרלה, פתיתי קורנפלקס וזילופי דבש; פיצה קראנצ'י פפרוני גם היא עם קורנפלקס ויש אפילו קראנצ'י פסטו וקראנצ'י דליס קרואסונים מושחתים במילוי מוצרלה ופסטו או עוגת קינדר דליס וכמובן בתוספת קורנפלייקס .
פאפא ג'ונס
(בסניפים ובאתר) מרביעי (10.7) למשך חודש

פאפא ג'ונס אמיר מנחםפאפא ג'ונס אמיר מנחם

תפריט חדש | נינה ביאנכה

מסעדת נינה ביאנכה משיקה תפריט קיץ חדש וקליל.
בין המנות: קריספי רביולי רביולי מטוגן במילוי גבינה, לבנה, סלטון עלים / סלט אבטיח ופטה עלי טעם, וינגרייט נענע, שקדים / טרטר טונה על לחמניית ספינג' / סשימי טונה אבוקדו, פונזו סויה, שומשום / ניוקי חמאת עגבניות יוגורט, אפונת גינה, פרמזן / פילה דניס זוקיני צרוב, סלסת עגבניות, חמאה / פילה דג לבן ספגטיני ירוק, צנוברים. ועוד. בימי שישי יש בראנץ בין השעות 08:30-14:30

כתובת: בוסי סנט ג'ורג 9, מתחם ביל"ו.

נינה ביאנכה דויד מויאלנינה ביאנכה דויד מויאל

מנה חדשה | הפוקיבול קוסקוס של השף דור זגורי

משמעות המילה פוקי – הינה "חתוך לקוביות". השף דור זגורי, , החליט לתת אינטרפטציה משלו למנת הפוקיבול בדוכן "הפרנה בשוק" שלו ולהחליף את האורז בקוסקוס, את הדג הנא החליף בקציצות דגים ובין לבין- סלט משוויה, מיקס עלים ולימון כבוש. מחיר : 65 ₪ + כוס גזוז קריר ומפנק.
ליד המנה ממשיך להגיש זגורי גם פרנות עמוסות בשרים וקציצות דגים בשוק הכרמל.

פרנה בשוק- רמבם 2, תל אביב (שוק הכרמל) .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: