אא

במקום קייטנה: מוזיאון הילדים בחולון עם אטרקציות חדשות לקיץ

במהלך החופשה יציע המוזיאון חוויות ערכיות, חינוכיות וחדשניות שיסדרו לכם ולילדים כמה שעות של כיף

צילום: מוזיאון הילדים חולון צילום: מוזיאון הילדים חולון

מוזיאון הילדים בחולון יזם תוכנית פעילויות לחודשי חופשת הקיץ והוא מציג מספר אטרקציות שעשויות לסדר לכם כמה שעות של הנאה ערכית, חינוכית וממוזגת באחד מהמתחמים הטובים בארץ עבור הדור הצעיר.

במהלך חודש אוגוסט ייערך במוזיאון "דיאלוג בחשיכה" שיכלול פעילויות לזיהוי ריחות קיץ. בתוכנית "הזמנה לשקט" יתקיימו מגוון פעילויות כולל לימוד מילים "קיציות" בשפת הסימנים.

בין הפעילויות שמציע המוזיאון ניתן למצוא את התכנים הבאים:
"טיול עם ינשול". פעילות לילדים בגילאי שנתיים וחצי עד 4. ה"ינשול" (חצי ינשוף חצי חתול) הקטן בקע מהביצה וכבר רוצה לפגוש חברים חדשים המתגוררים ביער הקסום. אבל הוא מתבייש. אז מה עושים כשמתביישים? בפעילות יוצאים הילדים עם הינשול למסע ביער, בחיפוש אחר חברים חדשים. בדרך פוגשים הילדים מלבד בחברים, גם במגוון מרקמים, צלילים, תחושות ורגשות אשר מזמנים להם (ולהורים המלווים) חוויות משעשעות ומפתיעות.


"בעקבות הפרפרים". פעילות לילדים בגילאי שנתיים וחצי עד 4. בפעילות לומדים להכיר את חיות היער מזווית קצת שונה - דרך מחזור החיים שלהם. בפעילות הילדים מתלווים לצמד זחלי פרפרים המתפתחים והופכים בעצמם לפרפרים ויוצאים איתם למסע ברחבי היער.

"הביטלס – מסע הקסם המסתורי". פעילות ותיקה במוזיאון למשפחות וילדים מגיל 5 ומעלה ונחשבת לאחת המבוקשות והאטרקטיביות. מסע הקסם של הביטלס, הוא מסע יוצא דופן אחר הלהקה ששינתה את העולם ואת פני מוסיקת הפופ. בנוסף המבקרים יתנסו במגוון פעילויות: אולפן הקלטות, עריכת ווידאו קליפ אוניברסלי, גלריה המוקדשת ללהקה ועוד.

"איפה מיש". פעילות לילדים בגילאי 2.5 עד 5. מדובר בהצגה פעילה בה הילדים הופכים לחלק מהמופע. מיש היא בובת החיבוק הישנה של דני. אבא של דני קורא לה "מיש הקשיש", החבר הוותיק של דני עוד מהיום שנולד. ביום בו קיבל דני בובת קופיף חדשה הוא לרגע שכח חברות ישנה. מיש הנעלב יוצא למסע בתוך ארגז הצעצועים ודני וכל המשתתפים בעקבותיו.

צילום: מוזיאון הילדים חולוןצילום: מוזיאון הילדים חולון

"היער הקסום". פעילות לילדים בגילאי 6 עד 8. מסע עלילתי העוסק בגילוי עולם הרגשות. הילדים מגלים תיבה מסתורית, מתוך סקרנות וללא כוונה הם משחררים מתוכה שידון תעלול, המכריז בחדווה שכעת שהוא חופשי לעשות ככל העולה על רוחו. הילדים מנסים להשיב את המצב לקדמותו ולתפוס את השדון. הם מגיעים לעננים ולהר השלג ושם בעזרת הקוסם הלבן נפתרת הבעיה.


"הזמנה לשקט". תערוכה מבית היוצר של "דיאלוג בחשיכה" והיא למעשה מסע תקשורתי אל מחוזות של שקט והכל בהנחיית מדריכים חירשים. סיור למבוגרים וילדים מעל גיל 9 בלבד.
בתערוכה זו לא שומעים דבר אך מדברים בלי סוף, שומעים באמצעות העיניים ומדברים באמצעות הידיים. זוהי הזמנה למסע בערוץ תקשורת חלופי אך זמין (של תנועות ידיים ושפת גוף), בהנחיית מדריך חירש, אשר שפת הסימנים היא ערוץ התקשורת העיקרי ולפעמים גם היחיד בחייו.

"דיאלוג בחשיכה". סיור למבוגרים וילדים מעל גיל 9 בלבד, המתקיים בחושך מוחלט ומודרך על ידי מדריכים עיוורים. בתערוכה בלתי שגרתית זו לא רואים דבר, אך מגלים עולם ומלואו.
בסיור מובלים המבקרים דרך חללים חשוכים ונוטלים חלק פעיל בחוויה ייחודית, שבמרכזה שיעור חברתי חשוב - כיצד מוגבלות יכולה להפוך לכוח.

"דיאלוג עם הזמן". הביקור בתערוכה הינו מסע בין תחנות אינטראקטיביות, מהנות ומרגשות, בהדרכתו של מדריך מבוגר (מעל גיל 70). כל תחנה, בדרך של שעשוע ומשחק מוסיפה נדבך נוסף לאלמנט הזמן והשיח של כולנו עימו. בסוף המסע מתכנסת הקבוצה לשיחה עם המדריך המסכמת את החוויה כולה.

הסיור למבוגרים וילדים מעל גיל 10 בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מוזיאוןאטרקציה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: