אא

הפנים למזרח: שרתון משיקה את המלון ה-100 שלה בסין

רשת מלונות היוקרה חנכה את המלון המאה של המותג בסין בעיר לנג'ואו שבמחוז גאנסו. במלון היוקרתי 354 חדרים וסוויטות בגודל 190 מ"ר

יח"צ שרתון יח"צ שרתון

רשת מלונות שרתון העולמית חנכה היום (שלישי, 2 ביולי) את המלון המאה שלה בסין רבתי - The Sheraton Lanzhou Anning. המלון היוקרתי והחדש ביותר של הרשת ממוקם בעיר לנג'ואו שבמחוז גאנסו שנמצא במרכז הרפובליקה הסינית.

את הופעת הבכורה שלה בסין ערכה רשת שרתון עוד לפני 50 שנה, כאשר המלון החדש שממוקם בלב רובע אנינג נשען על שורשי המותג ומהווה מקום מפגש למקומיים ולתיירים שמחפשים יוקרה, איכות ועיצוב חדשני.

צילום: יח"צצילום: יח"צ

"לאורך 86 שנות פיתוח המותג בעולם, שרתון היתה מחוייבת לחדשנות והקימה את מערכת ההזמנות הממוחשבת הראשונה בתעשייה כבר בשנת 1958", אמרה בטי טיאן, סגנית נשיא השיווק, התקשורת ומותגי הפרמיום של שרתון בסין, "שרתון הפכה לסמל של מלונות פרימיום בסין ובשנת 2018 ביקשנו לחבר את רוח המותג למקום בו נערכת 'ההתכנסות העולמית' שמחברת אורחים עם מקומיים".

צילום: יח"צצילום: יח"צ

המלון החדש מבקש להעניק למבקרים בו סביבה ציורית, על גדות הנהר ובסמוך למרכז התעשייה והחינוך של לנג'ואו והוא ממוקם במרחק קרוב לדרכי גישה ותחבורה ציבורית. המלון מרוחק 55 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי לנג'ואו ז'ונגצ'ואן וכ-6 ק"מ מתחנת הרכבת.

שרתון החדש כולל 354 חדרי אירוח וסוויטות מודרניים ומסוגננים, הנעים בין 42 מ"ר ל-190 מ"ר. חלונות מהרצפה עד התקרה דואגים לכניסת אור טבעי לכל חדר, בעוד שגימורים רכים וגווני עץ בהירים משלימים זה את זה כדי ליצור תחושה חמימה ואלגנטית של חדר בו תרגישו כמו בבית.

בנוסף, החדרים מצוידים בשולחנות משרדיים וכיסאות נוחים, מטענים משולבים ומערכות תאורה חכמות. חדרי הרחצה מעוצבים עם מקלחונים מודרניים ומוצרי טיפוח של Gilchrist & Soames.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שרתוןסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: