אא

תבואו עם החבר'ה: המקומות הטובים לצפייה ברבע גמר היורו בערי אירופה

אתם בברצלונה או פריז, במדריד או בפורטו? מצאנו עבורכם את המקומות הטובים ביותר להצטרף לחגיגת הכדורגל הגדולה של אירופה

ניקו וויליאמס מנבחרת ספרד. צילום: Shutterstock ניקו וויליאמס מנבחרת ספרד. צילום: Shutterstock

יום שישי הקרוב (5.7) צפוי להיות אחד הימים המרתקים ביותר בטורניר היורו שנערך בחודש ברחבי גרמניה ויגיע לשיאו ב-14 ביולי במשחק הגמר בברלין.

בערב שישי יצאו לדרך שני משחקים בעלי פוטנציאל ענק כשכל ארבעת הנבחרות המעורבות נהנות מאהדה גדולה בקרב ישראלים, שסביר להניח שימצאו את עצמם בסוף השבוע באחת הערים במדינות המיוצגות ביורו.

אם אתם לא כל כך ברי מזל בכדי להיות בגרמניה עצמה, וקרה שאתם בסוף השבוע הקרוב במדריד או ברצלונה, או אולי בפורטו או פריז, אספנו לכם כמה מהמקומות המעניינים יותר בהם תוכלו לצפות בקרבות הענק יחד עם אוהדים מקומיים ובאווירה לוהטת של כדורגל.

בין מדריד לברלין

המשחק שייפתח את שלב רבע הגמר (19:00) יפגיש במרצדס בנץ ארנה בשטוטגרט את המארחת גרמניה עם ספרד – אומת כדורגל לא פחות מסורתית ועוצמתית מהגרמנים.

מדריד.

אם אתם בעיר הבירה סביר שלא תתקשו למצוא בר ספורט שישדר את המשחק האטרקטיבי, אבל בקניון CENTRO COMERCIAL PALACIO DE HIELO מתחבאת אחת הדרכים הנעימות והקרירות לצפות במלחמת העולם הספורטיבי. המשחק ישודר באולם ההוקי קרח שנמצא בקניון, על גבי מסך ענק בגודל 350 מ"ר. הכניסה חופשית אבל היא נעצרת כשהמקום מתמלא ב-1,500 ספרדים שדואגים שהקרח יימס מרוב עידוד.

צילום: 123rf ברצלונהצילום: 123rf ברצלונה

ברצלונה.

רק בשביל הסיכוי שספרד אכן תדיח את המארחת, לא היתי בוחר שום רחוב או שדרה אחרת חוץ מהרמבלאס. נכון, כבר היתם וחקרתם כל דוכן פינצ'וס בשוק, אבל למצוא מקום בפאב האירי הישן יגרום לכם להרגיש חלק מהקטלאונים שאמנם גאים בעיקר במורשת שלהם, אבל כשנבחרת ספרד תשחק ברבע גמר היורו תהיו בטוחים שאוהדי הנבחרת לא ישאירו ברז בירה אחד פנוי.

ברלין.

נכון, המשחק נערך בשטוטגרט, אבל אם אתם בחופשה בבירה או בכלל עברתם לשם רק כי הייאוש נעשה יותר נוח, אין ספק שהפאן זון הרשמי שמארגנת אופ"א בשער ברנדנבורג הוא המקום היחיד בו אתם צריכים לצפות ברבע הגמר. גרמנים, אבל לא רק, מציפים את המתחם העצום וצופים יחד במשחקי היורו. חוויה לכל החיים.

מתחם האוהדים בשער ברנדבורג בברלין. צילום: Shutterstockמתחם האוהדים בשער ברנדבורג בברלין. צילום: Shutterstock

קרב האימפריות

המשחק השני ברבע הגמר ביום שישי (22:00) יפגיש בפולקספארקשטדיון בהמבורג את האימפריות של צרפת מול רונאלדו ופורטוגל, שבקושי גירדו את עצמם לרבע הגמר אחרי דו קרב פנדלים מול סלובקיה.

ליסבון.

קצת כמו ברצלונה, את מרבית האקשן והטירוף תתפסו בכיכר המרכזית והאיקונית של העיר, כיכר המסחר Praça do Comércio, שם תמצאו המון ברים ופאבים שישדרו את המשחק על מסכי ענק וידאגו לכמויות של בירה.

ליסבון. צילום: 123rfליסבון. צילום: 123rf

פורטו.

טיים אאוט מרקט מקבץ אליו את השילוב האידיאלי לחופשה – אוכל של שפים מעולים, שתיה קרה ומרחב שמאפשר לכמויות אוהדים למלא את המקום ולקוות לחתיכת נס מול הצרפתים.

פריז.

עם מסך ענק כמו באולמות הספורט הגדולים שמכבדים את עצמם, ועוד כמה עשרות מסכים במתחם, בלושי בר נחשב לאחד המקומות הטובים יותר לצפות בהם בספורט בעודכם בעיר האורות. עם תפריט אוכל משובח, אווירה בינלאומית והמון גאווה לאומית, אם צרפת תדיח את רונאלדו השמפניה (והבירות, כמובן), יישפכו כאן בלי סוף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יורו 2024ברליןפריזברצלונהמדרידפורטוגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: