אא

בדרך להנפקה: לאומי פרטנרס רוכשת כ-4.99% מאיסתא נכסים

בדרך להנפקה: לאומי פרטנרס רוכשת כ-4.99% מאיסתא נכסים תמורת כ-65 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 1.236 מיליארד שקל. לחברה אופציה לרכישה של 3% נוספים במסגרת העסקה העמידה לאומי פרטנרס הלוואת בעלים בסך של כ-50 מיליון שקל

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

בדרך להנפקה בבורסה לציבור, לאומי פרטנרס השקיעה כ-65 מיליון שקל באיסתא נכסים תמורת כ-4.99%, המשקף לאיסתא נכסים שווי של 1.236 מיליארד שקל.

כמו כן, ללאומי פרטנרס ישנה אופציה לרכישת 3% נוספים מהון המניות המונפק של איסתא.

האופציה ניתנת למימוש במשך תקופה של חמש שנים לפי מחיר מימוש המשקף שווי חברה (במונחי טרום עסקה) השווה לנמוך מבין 1.286 מיליארד שקל - שוויה האפקטיבי בהנפקה הראשונה לציבור לאחר הנחה של 10%.

במסגרת העסקה, העמידה לאומי פרטנרס לאיסתא נכסים הלוואת בעלים בסך של כ-50 מיליון שקל בתנאים העיקריים של הלוואות הבעלים של החברה, וניתנה לה גם הזכות להצטרף להעמדת מימון עתידי לפי חלקה היחסי בשיעור החזקותיה והחזקות החברה באיסתא נכסים.

כמו כמו נקבע כי הצדדים יפעילו את מירב המאמצים המסחריים הסבירים מצד החברה ואיסתא נכסים על מנת להשלים הנפקה ראשונה לציבור של מניות איסתא נכסים תוך 36 חודשים, וכן מספר מצומצם של עניינים שיצריכו את הסכמת לאומי פרטנרס כגון שינוי מהותי בעסקי איסתא נכסים או במנה הונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: