אא

פתאל החזקות רוכשת את חלקה של א.מ.א מלונות בפרותאל תמורת כ-520 מיליון שקל

פרותאל תיירות הוחזקה בחלקים שווים על ידי פתאל וא.מ.א מלונות וכוללת 11 בתי מלון פעילים בישראל. הכנסות פרותאל בשנת 2203 הסתכמו ב-179.4 מיליון שקל עם רווח נקי של כ-57.3 מיליון שקל

מלון לאונרדו ירושלים. צילום: באדיבות רשת מלונות פתאל מלון לאונרדו ירושלים. צילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

בצעד אסטרטגי, פתאל החזקות רכשה את חלקה של שותפתה א.מ.א מלונות 50% בחברת פרותאל תיירות תמורת כ-520 מיליון שקל.

לאחר הרכישה החברה מחזיקה בכ-100% מהון המניות המונפק והנפרע ומזכויות ההצבעה בפרותאל ותאחד לראשונה את תוצאותיה הכספיות בדוחותיה הכספיים החל מהרבעון השלישי של 2024.

פרותאל מחזיקה בכ-11 בתי מלון בישראל הכוללים יחד כ-2,300 חדרים. היא נרכשה בשנת 2009 על ידי פתאל החזקות וא.מ.א מלונות. הכנסות פרותאל בשנת 2203 הסתכמו ב-179.4 מיליון שקל עם רווח נקי של כ-57.3 מיליון שקל.

סך נכסי פרותאל הסתכמו בכ-1.93 מיליארד שקל, וההון העצמי בכ-1.003 מיליארד שקל. התחייבויותיה לאותו המועד הסתכמו לכ-928.3 מיליון שקל.

11 בתי המלון הם: הרודס ת"א, הרודס ים המלח, לאונרדו פלאזה ירושלים, לאונרדו ירושלים, לאונרדו פלאזה טבריה, יו בוטיק כנרת, לאונרדו פלאזה ים המלח, לאונרדו טבריה, לאונרדו סיטי טאוור, לאונרדו אין ים המלח, וינדזור חיפה.

שחר עקה, סמנכ"ל הכספים ודירקטור בפתאל החזקות, מסר: "השותפות עם א.מ.א מלונות החלה לפני כ-15 שנה ונשאה תשואה יפה לשני השותפים. פרותאל כוללת היום 11 בתי מלון רווחיים בפריסה גיאוגרפית רחבה בישראל . מלונות פרותאל הפעילים בעלי פוטנציאל השבחה רב במגוון דרכים. אנו מכירים ומתפעלים את הנכסים שנים ארוכות, אנו בטוחים כי יש ביכולתנו להמשיך ולשפר את תוצאותיהם בשנים הקרובות.

"למרות שמנוע הצמיחה העיקרי שלנו לשנים הקרובות הוא המשך ההתפתחות באירופה, החלטנו לנצל את ההזדמנות להגדיל את אחיזתנו במלונות בישראל שגם לגביה אנו אופטימיים מאד בטווח הבינוני והארוך. אני רוצה להודות לשותפנו על שיתוף הפעולה ומאחל להם בהצלחה בהמשך הדרך".

את פתאל ייצגו עורכי הדין כפיר ידגר, יפתח פרבר ותאיר מויאל ממשרד גורניצקי ושות'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: