אא

שקיפות ביונייטד: מפות מכ״מ בזמן אמת מבוססות-AI יעדכנו את הנוסעים

ענקית התעופה החלה להשתמש בכלי בינה מלאכותית נוסף שישלח לנוסעים מידע על טיסתם, במיוחד כאשר הדברים אינם הולכים כמתוכנן בשל מזג אוויר.העדכון החדש מגיע כאשר סוף השבוע הקרוב יהיה העמוס ביותר עם יותר מ-5 מיליון נוסעים שיטסו עימה בין ה-28 ביוני ל-8 ביולי. כיצד זה יעבוד?

יונייטד איירליינס. צילום: shutterstock יונייטד איירליינס. צילום: shutterstock

יונייטד איירליינס מתחדשת.

ענקית התעופה תשלח מעתה קישורים ללקוחות למפות מכ"ם מקומיות בזמן עיכובים במזג האוויר, כחלק ממאמץ לתת לנוסעים כמה שיותר מידע בזמן אמת על הטיול שלהם, במיוחד אם הדברים לא הולכים כמתוכנן.

ביונייטד מציינים כי במשך השנים האחרונות, החברה השתמשה בצוותים ייעודיים כדי לכתוב ולשלוח הודעות טקסט ללקוחות המספקות פרטים כמעט מיידיים על טיסה נתונה - הכל החל משינויי שערים וזמני העלייה למטוס ועד לפרטים נוספים לגבי החלפת מטוסים, תזמון מחדש של צוות ואירועים הקשורים מזג אוויר.

הצוותים משתמשים כעת בכלים של בינה מלאכותית (Gen AI) כדי לסייע במתן עדכונים בזמן אמת למטיילים נוספים במהלך עיכובים בטיסות.

החידוש האחרון של יונייטד - מפות מכ"ם בזמן אמת - יכול לעזור ללקוחות להבין כיצד מזג אוויר סוער בחלק אחד של המדינה יכול להשפיע על טיסה למקום אחר.

עוד מדגישים בחברה כי למעשה יונייטד היא חברת התעופה הראשונה והיחידה בארה"ב שמספקת כיום ללקוחותיה מסרים ספציפיים מסוג זה, וחברת התעופה שולחת אותם בסיוע מכלי בינה מלאכותית.

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

"עם יותר אנשים שטיילו בקיץ הזה מאי פעם, רצינו לתת ללקוחותינו דרך קלה יותר להישאר מחוברים למידע בזמן אמת על הטיסה שלהם, והשליחת הודעות טקסט הייתה הפתרון הפשוט ביותר", אמר ג'ייסון בירנבאום, מנהל המידע הראשי של יונייטד. "אנחנו יודעים שהנוסעם מעריכים שקיפות ועל ידי שילוב של כלים חדשניים התומכים בטכנולוגיה עם כוח אנשים, אנחנו יכולים לתת ליותר אנשים, אפילו יותר פרטים על הטיסה שלהם".

השחרור של החידושים החדשים הללו מגיע כאשר יונייטד מצפה לסוף השבוע העמוס ביותר של הרביעי ביולי עם יותר מחמישה מיליון נוסעים שטסו בין ה-28 ביוני ל-8 ביולי, עלייה של יותר מ-7% בהשוואה לשנה שעברה.

כך זה יעבוד:

צוותים מיוחדים בשירות הלקוחות יושבים במרכז התפעול של הרשת לצד צוותי תפעול הטיסה ומקישים על gen AI כדי לסקור את נתוני הטיסה ולכתוב הודעות לקוחות המעדכנות של שינוי טיסה. הודעות אלו נשלחות ללקוחות באמצעות הודעת טקסט או דואר אלקטרוני במאמץ לספק מידע מועיל ורלוונטי יותר על הסיבות לשינויים בתוכניות הטיסה.
במהלך אירועי מזג אוויר, ההודעות יכללו קישורים למפות מכ"ם מקומיות חיות המציגות פרטי מזג אוויר על פני נתיבי טיסה. ביונייטד מציינים כי זה עוזר לנוסעים להישאר מעודכנים ולדעת על עיכובים הקשורים למזג האוויר, כולל מראה כיצד מזג האוויר בחלק אחד של המדינה יכול להשפיע על טיסה למקום אחר.

בנוסף, לקוחות בכל הטיסות יכולים לגשת לקישורים למפות מזג אוויר באפליקציית יונייטד תחת עדכוני סטטוס הטיסה, ויונייטד מציגה מפות מכ"ם באזור השער כאשר טיסה התעכבה בגלל מזג האוויר.

יונייטד גם מציינת כי ״במשך שנים, היא הובילה את תעשיית התעופה בהטמעת טכנולוגיות ומדיניות חדשות בכל פעילותה כדי להגביר את שקיפות הלקוחות, כולל: סיוע בהזמנה מחדש אוטומטית: במקום להמתין בתור כדי לדבר עם סוכן או לחפש אפשרויות חדשות, כלי השירות העצמי של יונייטד מציגים אוטומטית לנוסעים אפשרויות הזמנה מחדש מותאמות אישית, מידע על מעקב אחר תיקים ושוברי ארוחות ומלון כאשר הם זכאים אם הטיסה שלהם מתעכבת או מבוטל.
עדכוני טיסות בזמן אמת: יונייטד היא חברת התעופה הראשונה והיחידה בארה"ב שנותנת ללקוחות גישה בזמן אמת לכרטיס העלייה למטוס, לשער ולמספר המושב שלהם, ושעון הספירה לאחור לשעת ההמראה ישירות על מסכי הטלפון שלהם, כל זאת מבלי לפתוח את אפליקציית יונייטד.
ישיבה משפחתית חינם: יונייטד היא חברת התעופה הראשונה והיחידה שמציעה תכונת מפת מושבים דינמית שמקלה להושיב ילדים מתחת לגיל 12 ליד מבוגר במסיבה שלהם בחינם - אפילו נוסעים ב-Basic Economy.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסיונייטד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: