אא

נחנכה תחנת הרכבת בבית שאן על שמו של דוד לוי ז"ל

במלאות שלושים לפטירתו של השר לשעבר, תושב העיר ואחד מסמליה, תונצח מורשתו בתחנת הרכבת בעיר. יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, עו"ד משה שמעוני: "גאה במפעל הנצחה אחד מיני רבים, לציון מורשתו המפוארת"

באי הטקס בתחנת הרכבת על שם דוד לוי. צילום: שבתאי, טל הפקות וידאו באי הטקס בתחנת הרכבת על שם דוד לוי. צילום: שבתאי, טל הפקות וידאו

התחנה הבאה: דוד לוי.
מאות משתתפים בהם שרים, חברי כנסת, ראשי רשויות, אישי ציבור, בני משפחתו ומוקירי זכרו של השר לשעבר, דוד לוי ז"ל, השתתפו היום (חמישי, 4 ביולי) בטקס קריאת תחנת הרכבת בעיר בית שאן, על שמו של השר לשעבר דוד לוי ז”ל, במלאות שלושים לפטירתו.

יו״ר הרכבת, משה שמעוני, אישר בדירקטוריון רכבת ישראל את ההחלטה על הנצחתו של השר לוי בדרך זו, בזכות תרומתו הרבה למדינת ישראל ולעיר בית שאן, עימה היה מזוהה.

"ישראל כולה נפרדה בצער מאחד מבניה ומנהיגיה ההיסטוריים, חתן פרס ישראל שהוענק לו על מסכת הישגים נדירה. אני שמח וגאה על ההחלטה לקרוא לתחנת הרכבת בבית שאן על שם דוד לוי ז"ל, כך שתהיה מפעל הנצחה אחד מיני רבים, לציון מורשתו המפוארת. יהי זכרו ברוך", אמר שמעוני.

בכל שנות עשייתו הציבורית, כתושב בית שאן, חבר מועצת העיר, חבר כנסת ושר, טבע דוד לוי את חותמו במישור החברתי והמדיני כאחד, תוך הובלת מאבק בלתי מתפשר לקידום ערכי הצדק והשוויון, ושילוב כל חלקי האוכלוסייה ונציגיה בשערי הממלכתיות.

"דוד לוי ייזכר כמי שרתם את משאביו המנהיגותיים כדי להעניק תנופה ותקומה לעשרות שכונות מצוקה ועיירות פיתוח, ובכך קירב מאות אלפי ישראלים וסלל את דרכם לשותפות משמעותית בהנהגת המדינה", אמרה שרת התחבורה, מירי רגב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבת ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: