אא

טסים לפראג וממנה? עיכובים בקבלת הכבודה

לאחר שבשבוע שעבר נרשמו איחורים ועיכובים משמעותיים בקבלת המטען בשדה״ת בבירת צ׳כיה ומספר טיסות אף המריאו ללא כבודת הנוסעים, משדה״ת נמסר היום כי ״המצב כעת יציב ושום מטוס לא יצא ללא מטען מאז יום שלישי האחרון״. לפני כן צרפה הנהלת השדה חברה לניהול משברים וטוענת כי גייסה כוח אדם נוסף

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

עיכובים בשדה התעופה הבינלאומי של פראג.

לאחר שבשבוע האחרון, בעיקר מאז ה-1.7 עם תחילת החופש הגדול, נרשמו עיכובים בטיסות ובהמראות בנמל התעופה המקומי וכן בפריקת המזוודות, היום (שבת) מעדכנים מטעם השדה כי ״המצב עם הטיפול בכבודה יציב כרגע וכי שום מטוס לא יצא ללא מטען מאז יום שלישי האחרון״.

דובר השדה הסביר כי האיחורים המשמעותיים בפריקה וקבלת המזוודות נובעים בשל מחסור בכוח אדם (עובדי העמסה) במיוחד בשעות השיא, עיכובים תכופים בטיסות ועומס בתנועה האווירית האירופית.

הנהלת השדה אף פרסמה התנצלות לאחר הכאוס בשבוע שעבר ודיווחה כי גייסה חברה לניהול משברים שתסייע במצב המורכב שהחל כאמור בשבוע שעבר וזאת לצד גיוס כוח אדם נוסף לתגבור העובדים בשדה התעופה.

אולם, בשדה התעופה של פראג מציינים עם זאת, כי עדיין נרשמים עיכובים בטיסות. ״ביום שישי עוכבו הגעות של מזוודות בממוצע ב-47 דקות, ולכן גם היציאות עוכבו ב-39 דקות בממוצע. הודות לעזרת עמיתינו בשדה התעופה, התנועה המתוכננת מאובטחת ואיננו מצפים לבעיות משמעותיות״, נמסר.

דובר שדה התעופה הוסיף ואמר כי אם נוסעים ממתינים יותר משעה לכבודה שלהם, הם יכולים למלא טופס בדלפק התלונות והחברה המטפלת תעביר את המטען של אותם נוסעים ללא תשלום לכתובת שצוינה.

״עדיין מומלץ לנוסעים, לקחת עמם את החפצים החיוניים על סיפון המטוס (יש לשים לב למגבלה של 100 מ"ל לנוסע גם לתרופות) ולעקוב אחר המצב״, נמסר על ידי שדה התעופה.

ואנחנו נמליץ בכל מקרה למי שמתאפשר לנסות בעת טיסות לפראג בימים הקרובים להסתפק במזוודת טרולי שתעלה למטוס ולא תעכב אתכם לאחר ההגעה לפראג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פראג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: