אא

"מזה חצי שנה יש שינויים בחברה ובחודשים הקרובים נמשיך לשפר ולהתפתח״

כך כותב עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע, לעובדי החברה: "אני מכיר את החברה את העובדים ושומע ויודע שלא תמיד השינויים קלים, אך אנו מבצעים מהלכים לטווח הארוך, שכולנו נוכל להיות גאים בהם. מטרתנו לעונה הנוכחית היא למקסם את הרווחיות על ידי העלאת התשואה לטיסה"

arkia arkia

עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע, מעדכן מפעם לפעם את עובדי חברת ארקיע בחדשות ובדברים החשובים מבחינת חברת התעופה.

אך נראה שהפעם מכתבו של ברלוביץ, שמונה לתפקיד המנכ״ל בחודש דצמבר 2023, לעובדי החברה משמעותי מאוד.

ברלוביץ מדבר על הכוונה להעלות את רווחיות החברה וכותב בפתיחות גם על השינויים שעוברים על החברה מאז נכנס לכיסא המנכ"ל, שלאו דווקא קלים מבחינת עובדי החברה שעד היום הורגלו למשהו מסוים, אבל כדי להתאים את עצמה למצב ארקיע חייבת לעבור מהפכה.

"הקיץ החל רשמית ואני שמח לעדכן כי בחודש יוני, זכינו להטיס למעלה מ-89,000 נוסעים בטיסות בינלאומיות למגוון יעדים, עם אחוזי תפוסה של 87%. בנוסף, הטסנו מעל 40,000 נוסעים בטיסות הפנים ארציות. תוצאות אלו מדגישות את יכולתנו לעלות באופן סיסטמתי בנתח השוק בנתב"ג ולשפר את התוצאות הכלכליות של החברה", פותח ברלוביץ את דבריו.

מנכ"ל ארקיע מוסיף ומציין כי: "מטרתנו לעונה הנוכחית היא למקסם את הרווחיות על ידי העלאת התשואה לטיסה בין היתר משיפור מתמיד ומואץ באחוזי התפוסה והעלאה מתמדת בהכנסות ממוצרים נלווים לטיסה. החודש השקנו בהצלחה את "טוסטוס" מבית ארקיע בשיתוף עם בנק הפועלים לחברי "פועלים וונדר" - מועדון ההטבות של בנק הפועלים. זהו צעד אסטרטגי חשוב לחברה וגם לגידול במכירות".

ברלוביץ כותב על מה שעובר על החברה: "השנה היא שנה לא נורמטיבית בזמינות ובמחירי ליסינג המטוסים העולמי. למרות זאת סיימנו לייצב את לוח הטיסות לקיץ ולחגים עם תוכנית ההצטיידות לעונה בהתאם התוכנית העסקית לו"ז שמקדם אותנו לעבר יעדי שנת 2024. לאור הדינמיות וביקושי השיא למטוסים, תכנון הקליטה למטוס הבא שלנו, לקראת אמצע חודש ספטמבר".

עוז ברלוביץ. צילום: שי יחזקאלעוז ברלוביץ. צילום: שי יחזקאל

על המהפכה שעוברת החברה כותב מנכ"ל ארקיע: "מזה חצי שנה יש שינויים בארקיע. אני מכיר את החברה את העובדים ושומע ויודע שלא תמיד השינויים קלים, מה גם שהרבה פעמים מדובר בשינוי הרגלים של עובדים ותיקים. יחד עם זאת, אנו מתייעצים עם טובי אנשי המקצוע ומבצעים מהלכים לטווח הארוך, שכולנו נוכל להיות גאים בהם".

הוא ממשיך וכותב על השינויים: "אני גאה לשתף אתכם כי ביצענו מספר מהלכים שהביאו לשיפורים בחוויית המשתמש באתר ויחד עם צוות השיווק הבאנו בחציון הראשון לגידול של מעל לפי 2 במכירות באמצעות אתר האינטרנט של החברה יחסית לתקופה המקבילה בשנה הקודמת ובסה"כ להגדלת נתח הפעילות של ארקיע באמצעות ערוצי המכירה הישירים לכ- 65% מסך צבר ההזמנות.

"כל מערכות המידע והאבטחה של החברה עוברות שדרוג על מנת לשפר את הביצועים המבצעיים שלנו. צוותי עבודה עמלים בימים אלו על מנת לאפיין את מערכת ההזמנות וההפצה החדשה והבאה של ארקיע. המערכות הקיימות משרתות אותנו משנת 1999. ארקיע תהיה דיגיטלית כבר בשנת 2025.

"'בוא בוא בוא עוד היום'…הקמפיין החדש שהעלנו לאוויר מקבל תגובות חיוביות, ואנו שמים לב שהציבור מוכן לשלם יותר עבור המוצר והמותג של ארקיע.

"הפרזנטורית שלנו, ליטל שוורץ, שסבלה עד המפגש אתנו מחרדות טיסה, מצליחה להתגבר, וניכר כי היא אהובה ומעלה חיוך בימים כה מורכבים".

על הרצון של החברה להעביר את כל הפעילות לטרמינל 1, כותב ברלוביץ: "המאבק שלנו למעבר מלא של החברה לטרמינל 1 בנתב"ג ממשיך ועלי לציין את שיתוף הפעולה וההבנה שזה הדבר הנכון לארקיע של מנהל רת"א, ראש עירית אילת ומשרד התחבורה.

הרצון שלנו למעבר זה הוא חלק חשוב בהתייעלות התפעולית ושיפור הדיוק המבצעי.

בכתיבת שורות אלו, הצוות המקצועי של אחזקת מטוסים מסיים עבודה מורכבת על אחד ממנועי מטוס האירבוס 321 שלנו. סוג עבודות אלו הפכו לכשגרה בא.מ. שבעבר היו מושתתות על מיקורי חוץ. השגרה בה אנו חיים אינה שגרה רגילה, אבל מזה תשעה חודשים היא השגרה שלנו. ניכר כי הישראלים רוצים להתאוורר ולצאת לחופשה קרובה. צוות התכנון שלנו צפה את המגמה ואני שמח על לוח היעדים שלנו שמותאם לצרכים של השוק".

מנכ"ל ארקיע סיכם במכתב לעובדיו: "בחודשים הקרובים נמשיך לשפר ולהתפתח. אני מודה לכם על המסירות והמחויבות שלכם ומעריך את המאמצים לתמוך בשינויים הרבים שמתחוללים בחברה, כמו גם בעצות נבונות שמגיעות לא פעם ישירות אלי. זה היתרון שלנו כחברה שהיא משפחתית ועם רוח יוצאת דופן, ואני מזמין אתכם להמשיך, ולפנות לצוות ההנהלה עם רעיונות לשיפור על מנת שנהיה טובים יותר.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעעוז ברלוביץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: