אא

מפגש ענקיים: Ryanair הכריזה על שותפות חדשה עם lastminute.com

חברת הלואו קוסט האירופית המובילה חוברת לסוכנת הנסיעות הבינלאומית המקוונת המובילה, וההסכם יבטיח ללקוחות היצע מגוון של חבילות נופש דינמיות משתלמות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Ryanair, חברת התעופה הגדולה באירופה, הכריזה על שותפות חדשה עם lastminute.com, סוכנות הנסיעות המקוונת הבינלאומית המובילה.

השותפות מאפשרת ל-lastminute.com לשלב את הטיסות הזולות של Ryanair בחבילות הנופש הדינמיות ובהצעות הטיסות העצמאיות שלה.

שיתוף הפעולה החדש הזה יאפשר לצרכנים אירופים לנצל את המחירים התחרותיים של Ryanair ואת המבחר הנרחב של יותר מ-240 יעדים לשילוב עם חבילת נופש. מאידך ההסדר מבטיח שלקוחות lastminute.com יוכלו להזמין במשולב ישירות טיסות של Ryanair עם פרטי הקשר והתשלום שלהם בסוכנות הנסיעות.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

דרה בריידי מחברת Ryanair אמרה: "אנו שמחים להכריז על השותפות האחרונה שלנו עם ענקית OTA העולמית, lastminute.com. שותפות זו היא בשורה נהדרת לצרכנים שכן lastminute.com, שתהיה מוסמכת כעת להציע את טיסות התעריפים הנמוכים של Ryanair כחלק מחבילות הנופש והטיסות הדינמיות שלהם... אנו מצפים לעבוד עם lastminute.com ולהוביל את הלקוחות שלהם לטיסות Ryanair שלנו לאורך השנים הבאות".

מנכ"ל lastminute.com, לוקה קונקון, אמר: "כמובילת Travel-Tech באירופה בחבילות נופש דינמיות, אנו יודעים שהשותפות הזו עם Ryanair תעניק גמישות, בחירה וערך ללקוחות המחפשים את החופשות והטיסות הטובות ביותר. אנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם Ryanair".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: