אא

airBaltic מתחדשת: תשיק שישה קווים חדשים ותפעיל טיסות ליותר מ-130 יעדים

חברת התעופה הלאומית של לטביה מתגברת את לוח הטיסות שלה לעונת החורף הקרובה, כולל 6 קווים חדשים שלושה מהם מהבסיס הראשי שלה בריגה - אינסברוק (אוסטריה), הורגאדה ושארם א-שייח' (מצרים)

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

airBaltic (אייר בלטיק) מוסיפה קווים חדשים לחורף 2024/2025 מריגה בירת לטביה.

חברת התעופה הלאומית של לטביה הודיעה על תוספות משמעותיות ללוח הטיסות שלה לעונת החורף הקרובה, כולל שלושה קווים חדשים מהמרכז הראשי שלה בריגה (לטביה) לאינסברוק (אוסטריה), הורגאדה ושארם א-שייח' (מצרים).

הטיסות לאינסברוק הן תוספת חדשה לרשת של airBaltic מריגה והן יופעלו פעם בשבוע בימי ראשון, החל מה-22 בדצמבר.

אינסברוק ממוקמת באופן ייחודי ליד אתרי סקי ידועים כמו סנט אנטון, אישגל וקרחון טובאי, משמשת כשער ראשון לחובבי ספורט חורף. זה יהיה היעד השלישי של airBaltic באוסטריה, בנוסף לוינה וזלצבורג.

טיסות להורגדה ולשארם א-שייח' חברת התעופה תפעל כעת כטיסות סדירות לשני היעדים פעמיים בשבוע. ללקוחות תהיה אפשרות לרכוש כרטיסים לטיסות אלו ישירות מחברת התעופה ולבחור לטוס במחלקת עסקים או במחלקת תיירים. יתר על כן, TezTour ו-airBaltic ימשיכו בשיתוף הפעולה שלהם בטיסות לשתי הערים המצריות, ויציעו למטיילים הזדמנויות לחקור את החופים המדהימים של מצרים, המורשת ההיסטורית העשירה, אתרי צלילה ברמה עולמית והשווקים המקומיים התוססים.

מרטין גאוס, נשיא ומנכ"ל airBaltic: "כשאנחנו ממשיכים להעריך את הדינמיקה בשוק ואת הביקוש לנוסעים, airBaltic מחויבת להרחיב את הרשת שלה ולשפר את הקישוריות. זיהינו הזדמנות להרחיב את רשת הקווים בעונת החורף שלנו על ידי הוספת קו ישיר שלישי לאוסטריה, הממוקם ליד אתרי סקי מובילים, ובכך לספק גישה נוחה לאוהבי ספורט ופעילויות חורף. בנוסף, נתחיל להפעיל טיסות סדירות ליעדי נופש במצרים, ונציע ללקוחות את ההזדמנות לברוח מחודשי החורף הקרים יותר וליהנות ממזג אוויר חם".

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

"אייר בלטיק ממשיכה להיות חברת התעופה המובילה באזור, ועל ידי הרחבת הרשת שלנו עם קווים חדשים בעונת החורף, אנו שואפים לחזק את העמדה והשאיפה שלנו לצמוח, ולשפר את הקישוריות מהבלטים לשאר העולם", הוסיף גאוס.

הכרטיסים כבר זמינים לרכישה בשתי מחלקות השירות שמפעילה החברה הלטבית- מחלקת תיירים ומחלקת עסקים.

בעונת החורף הקרובה, אייר בלטיק מתכננת להשיק שישה קווים חדשים מהמדינות הבלטיות - ארבעה מריגה, אחד מטאלין (אסטוניה) ואחד מווילנה (ליטא).

אחד מהיעדים הללו הוא מדיירה, שתתחבר מריגה בשתי טיסות שבועיות. ״מדיירה היא יעד ייחודי המציע חופשה עם נוף מרהיב וטבע עוצר הנשימה״, מציינים בחברת שןרשךאןב

airBaltic מציעה גם מחלקת תיירים וגם מחלקת עסקים בכל הטיסות שלה. נוסעי מחלקת עסקים יכולים ליהנות מחבילה מקיפה בשירות מלא, הכוללת עדיפות לביצוע צ'ק-אין ועלייה למטוס, מושב קדמי לתא עם מושב חופשי לפרטיות נוספת, ארוחת גורמה בת שלוש מנות, משקאות ללא הגבלה וירידה מהירה יותר עם ההגעה ליעד.

airBaltic מפעילה יותר מ-130 קווים מריגה, טאלין, וילנה, טמפרה ובעונה, גראן קנריה, המציעים קישורים למגוון רחב של יעדים ברשת הנתיבים של חברת התעופה באירופה, המזרח התיכון, צפון אפריקה ואזור הקווקז.

לוח זמנים מלא של טיסות וכרטיסים של airBaltic זמין בדף הבית של החברה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקAir balticריגה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: