אא

בשורה קולנרית לצפון: מסעדה חדשה SEA BASS עם נוף גלילי על צלע הר

לאוהבי הדגים, סושי ופירות ים  מציעה המסעדה החדשה תפריט עשיר עם מגוון מנות המשלבות את  המטבח הערבי המודרני ומכילה 140 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ עם נוף גלילי-ירוק על צלע הר. עיצוב המסעדה בהשראת  מוטיבים אותנטיים עם נגיעות מודרניות ים תיכוניות

על צלע ההר. Seabass.צילום: Shutterstock על צלע ההר. Seabass.צילום: Shutterstock

מסעדה חדשה: SEA BASS נפתחת השבוע במתחם עופר נוף גליל, מקבוצת קניוני עופר. המסעדה בעיצוב מודרני בסגנון תל אביבי מצטרפת לסצנה הקולינארית באזור הצפון והיא מתמחה בדגים, סושי ופירות ים טריים, בעלת תפריט עשיר של מנות טריות מהים המשלבות מטבח ערבי עתיק ומודרני.

המסעדה החדשה משתרעת על שטח של 300 מטר, מכילה 140 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ עם נוף גלילי-ירוק על צלע הר. העיצוב של המסעדה הוא בהשראת מוטיבים אותנטיים עם נגיעות מודרניות ים תיכוניות.

כל המנות במסעדה מוגשות מדגים טריים המגיעים מידי יום ישר מן הים.

בין מנות הדגל בתפריט:

דג בתנור פחמים -בטעם מעושן, עם תפוחי אדמה קריספים בצלי ועגבניות צלויים ב 125 ₪, טרטר דג פילה - דג לבן קצוץ, צילי חריף, קולי עגבניות, שמן זית, לימון, פירורי פיסטוק ופירורי שנקליש ב 64 ₪ , קלמארי מטוגן - על מצע של חצילים ולבנה, קלמארי ממולא בריזוטו פריקה ירוקה ב 92 ₪, קריספי רול דג ל- בחירה עם אבוקדו, גזר, גבינת מוצרלה וקריספי בטטה ב 60 ₪, מגש מנות פתיחה - מגוון סלטים טריים ודגים ב 104 ₪, קערת מולים - עם רוטב ניגוב, מולים טריים, רוטב קארי צהוב, לחם שוב ב 72 ₪, מגוון נרחב של קוקטיילים ומנות אחרונות כגון עוגת פריז שמנת אפויה עם וקציפה מחיר 46 שח, עוגת שוקולד מריר עם אניס מחיר 46 ₪ ועוד ועוד.

לדברי רוחה אבקסיס, מנכל"ית עופר סנטר נוף הגליל: "מסעדת SEA BASS מהווה היום את אחת ממסעדות הדגים הגורמה שניתן למצוא בארץ, המביאה למטבח מידי יום דגים טריים מהים ומשלבת נוף עוצר נשימה שלא ניתן למצוא בישראל. אנו שמחים להמשיך ולחזק את קטגוריית הקולינריה של המתחם המציע את המסעדות ובתי הקפה הטובים בישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קולינריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: