אא

עיצוב בעשרות מיליונים ומסעדה של איל שני: מלון הבוטיק החדש למבוגרים בלבד של ישראל קנדה

השף בעל כוכב מישלן יהיה אחראי על הקולינריה במלון PLAY לבונטין מרשת ישראל קנדה מלונות. 34 החדרים הוסבו מבניין משרדים אפור לסוויטות בסגנון וינטג' פריזאי

מלון PLAY לבונטין תל אביב. צילום: מקס קובלסקי מלון PLAY לבונטין תל אביב. צילום: מקס קובלסקי

"איך נוצרת עיר סוערת שוב ושוב? צעירים רעבים מורדים בהוריהם שכבר נרדמו בה"

קבוצת ישראל קנדה מלונות חתמה על שותפות אסטרטגית עם השף איל שני, המעוטר בכוכב מישלן במסעדתו "שמונה" בניו יורק, והוא יהיה אחראי על הקולינריה בכל שטחי מלון PLAY לבונטין תל אביב.

מלון הבוטיק שוכן ב"סוהו" של העיר והוא מיועד למבוגרים בלבד. בעברו אוכלס כבניין משרדים, שהוסב למלון על ידי האדריכלית אלונה אליאסי שעיצבה בהשקעה של כ-40 מיליון שקלים את 34 החדרים והסוויטות כחדרי וינטג' בעיצוב פריזאי.

 צילום: מקס קובלסקי צילום: מקס קובלסקי

בקומת הכניסה ממוקמת המסעדה של איל שני ובקומה מתחתיה ספא הכולל חדרי טיפולים ייחודים ומועדון בר.

לרגל הפתיחה פורסמו היום (שלישי, 9 ביולי) מחירים מיוחדים החל מ- 1,000 שקלים לזוג ללילה כולל א. בוקר באמצע השבוע ובסוף שבוע החל מ- 1,100 שקלים לזוג כולל ארוחת בוקר עשירה במסעדה החדשה של השף שני, שתפתח ב- 1.8 לאורחי המלון. בנוסף ניתן להזמין חבילת תוכן הכוללת לינה, ארוחת בוקר ומגוון הופעות והצגות בתל אביב החל מ- 1,300 שקלים לזוג.

מנכ"ל קבוצת ישראל קנדה מלונות, ראובן אלקס: "מלון PLAY לבונטין החדש הוא חלק ממלונות הבוטיק האורבנים של הרשת הפונות לקהל הצעיר ברוחו. אני משוכנע כי החיבור לקבוצת איל שני יוביל לחיבורים איכותיים גם בהמשך ואין לי ספק כי המלון על עיצובו הייחודי והקולינריה המשובחת שבו יהיה הצלחה אדירה ויהווה אבן שואבת בלב הסוהו של תל אביב".

השף איל שני: "איך נוצרת עיר סוערת שוב ושוב? צעירים רעבים מורדים בהוריהם שכבר נרדמו בה. יש בהם חלומות גדולים, אמביציה בוערת, אמונה שאפשר לשנות את העולם ולעשות ממנו מקום טוב יותר. לרוב הם נדחקים אז לשוליים, למחתרת, למרתפי העיר החשוכים לסודות הלילה ושם הם יוצרים סביבות חיים הנותנות לכל אדם לנשום ולשאת בגאווה את מי שבחר להיות בעולם.

"PAG ואיל שני הבינו אולי בפעם הראשונה בעולם שמגיע לאנשים המופלאים והססגוניים האלה הרבה יותר מאשר שולי העיר ופתחו את גילה, מקום שמפאר את השונה ונותן לו במה מרכזית שספוגה באוכל מרעיד לב שחוגג את החופש והתקווה בימים כל כך חשוכים".

חזית המלון. צילום: מקס קובלסקיחזית המלון. צילום: מקס קובלסקי

בהמשך השנה: בריכה על הגג ואולם קולנוע פרטי

השמות שנבחרו למסעדה, "גילה וננסי" הן על שם האושיות גילה גולדשטיין וננסי שניידר, הטראנסיות מהראשונות בישראל שחרטו על דגלן את נושאי הקהילה ונלחמו עליהן עד יומן האחרון. את האופי של גילה וננסי מבית היוצר של איל שני ו-PAG אפשר יהיה להרגיש לא רק בחלל המסעדה אלא בכל המלון, החל מהתפריט וקוקטיילים מיוחדים שניתן יהיה להזמין לחדרים.

המסעדה תהיה זמינה לאורחי המלון וכן לאורחים חיצוניים.

בהמשך השנה האורחים ייהנו מבריכה על גג המלון, אולם קולנוע פרטי לאורחי המלון בלבד וחדר כנסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תל אביבישראל קנדה מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: