אא

קיץ מלא חוויות: מה עושים ביולי 2024 בישראל?

הקיץ כאן, וישראל מלאה באירועים לכל המשפחה – מירידי אמנות צבעוניים ועד לפסטיבלי אוכל. הנה הדברים הכי שווים שמצאנו לכם החודש!

תערוכת בלון סטורי. צילום: יח"צ תערוכת בלון סטורי. צילום: יח"צ

הקיץ הישראלי מביא איתו שפע של אירועים ואטרקציות שמחכים לכם ביולי 2024.

בין אם אתם מחפשים אמנות, אוכל טוב, מוזיקה או סתם בילוי מהנה עם המשפחה – החברים שלנו מ-visit2israel - קהילת המטיילים המובילה בישראל - מצאו לכם את כל מה ששווה לעשות החודש. אז פתחו את היומן ותתחילו לסמן את כל האירועים שאסור לפספס.

תערוכת וונדרלנד 3 במלון אימפריאל

דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים לעולם קסום שבו כל חדר במלון הוא יצירת אמנות בפני עצמה. בתערוכת וונדרלנד 3, זה בדיוק מה שמחכה לכם. 37 חדרים מלאים ביצירות סוריאליסטיות ומופעים אינטראקטיביים, כל אחד מהם מציע חוויית בריחה מהמציאות. זהו מקום שבו תוכלו לאבד את עצמכם בתוך דמיון ויצירה, ולחוות את האמנות בצורה הכי אינטימית שיש.

מתי? החל מה-23 ביוני

איפה? מלון אימפריאל, תל אביב

צילום: יח"צצילום: יח"צ

פסטיבל הקינוחים בפתח תקווה

מתוקים, מתוקים ועוד מתוקים! פסטיבל הקינוחים בפתח תקווה הוא חלום שמתגשם לכל חובבי המתוקים. עם דוכנים שמציעים כל סוג קינוח שאפשר לדמיין – מקרפים ופלים ועד עוגות ושייקים – הפסטיבל הזה הוא המקום להיכנס אליו עם קיבה ריקה ולהתפנק. ואם זה לא מספיק, יהיו גם הופעות חיות של מוש בן ארי ויסמין מועלם, מתחמי קוקטיילים וסדנאות אפייה לכל המשפחה.

מתי? 17-18 ביולי

איפה? פארק יד לבנים, פתח תקווה

צילום: יח"צצילום: יח"צ

יריד אוטו אוכל בירושלים

חובבי האוכל לא יכולים לפספס את יריד אוטו אוכל בירושלים. כאן תוכלו להתענג על מנות מכל העולם, המוגשות מפודטראקים חדשניים וייחודיים. בנוסף, תוכלו ליהנות מהופעות חיות של אמנים ידועים ומופעי לייזר מדהימים, כל זאת באווירה ירושלמית ייחודית עם נוף עוצר נשימה.

מתי? 25 ביוני – 1 באוגוסט

איפה? טיילת ארמון הנציב, ירושלים

צילום: יח"צצילום: יח"צ

תערוכת בלון סטורי

תערוכת בלון סטורי חוזרת עם פסלים מבלונים מהגדולים בעולם. דמיינו מעל 600 אלף בלונים בעיצובים מדהימים של דמויות מעולם האגדות. המתחם כולל גם בריכת כדורים, מתחמי משחק אינטראקטיביים ועמדות צילום, כך שכל המשפחה יכולה ליהנות מאירוע צבעוני ומרגש.

מתי? 17 ביולי - 31 באוגוסט

איפה? האנגר 11, תל אביב

צילום: יחצילום: יח

פסטיבל אושו

הפסטיבל הזה מביא את המזרח הרחוק היישר לגבעת חביבה עם סדנאות מדיטציה, יוגה וריקוד. תמצאו כאן מתחמים שקטים להתכנסות פנימית לצד הופעות מוזיקה מסורתית ואוכל אסיאתי טעים. זהו מקום מושלם להירגע, ללמוד ולחוות את התרבות האסיאתית במלואה.

מתי? 11-13 ביולי

איפה? קמפוס גבעת חביבה

צילום: יח"צצילום: יח"צ

פסטיבל הפרינג' באר שבע

שלושה ימים של הופעות תיאטרון, מוזיקה וריקוד שמציגות את הטוב ביותר מהעולם האלטרנטיבי. כל זה קורה בלב באר שבע, עם הופעות שמאתגרות את המיינסטרים ומציעות חוויות תרבותיות מיוחדות ושונות.

מתי? 14-18 ביולי

איפה? תיאטרון הפרינג', באר שבע

צילום: יח"צצילום: יח"צ

פסטיבל הר עמשא

בין יער יתיר למדבר יהודה, בפסטיבל הר עמשא תוכלו ליהנות מיומיים של חוויות טבע קסומות עם מופעים, סדנאות יצירה ופעילויות אקסטרים לכל המשפחה. גולת הכותרת: מופע מרכזי של מירי מסיקה וסיורים רכובים ביער יתיר.

מתי? 18-19 ביולי

איפה? הר עמשא, יער יתיר

צילום: יח"צצילום: יח"צ

פסטיבל הבירה בבת ים

חובבי בירה, זה בשבילכם! פסטיבל הבירה השנתי בבת ים חוזר והולך להיות לוהט מתמיד. שלושה ימים של בירות מכל העולם, דוכני אוכל מושקעים והופעות חיות שירימו לכם את האווירה. טיילת בת ים תהפוך למרכז בילוי שמח עם טעמים חדשים ומוזיקה מקפיצה. בואו להתרענן עם בירה קרה מול הים, ליהנות מחברה טובה ולהכיר אנשים חדשים. אם אתם מחפשים חוויה קיצית כיפית, הפסטיבל הזה הוא המקום להיות בו ביולי.

מתי? 12-14 ביולי

איפה? טיילת בת ים

צילום: יח"צצילום: יח"צ

קיץ לכל המשפחה בהדר

מחפשים אטרקציות למשפחות בחיפה? הקיץ הזה בקהילת הדר מצפה לכם עם שלל פעילויות מהנות לילדים ולמבוגרים, והכל בכניסה חופשית! עם הופעות חיות, פעילויות יצירה ומשחקים אינטראקטיביים, כל אחד ימצא משהו להתלהב ממנו. הנה מה שמחכה לכם:

בימי חמישי באמפי נורדאו מתקיימים מופעים מגוונים לכל המשפחה, ובימי שני בגן בנימין יש משחקייה עם פעילויות לילדים. בנוסף, יתקיימו פסטיבלים וימי הולדת חגיגיים, כולל פסטיבל אמצע קיץ ופסטיבל סוף קיץ.

מתי? ימי שני וחמישי במהלך יולי-אוגוסט

איפה? אמפי נורדאו וגן בנימין, חיפה

צילום: יח"צצילום: יח"צ

למי שבא קצת לזוז ולרקוד כל הלילה

ADAM TEN | MITA GAMI & MORE

לילה שכולו מוזיקה אלקטרונית מעולה – ADAM TEN ו-MITA GAMI יתקלטו סטים מחשמלים שירעידו את הרחבה. תוסיפו לכך את האמנים הנוספים, שלושה חללים שונים ותחושת הביתיות של Gagarin Club – וקיבלתם מסיבה שלא תרצו להחמיץ.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים >>>

מתי? חמישי, 25 ביולי, 22:00-09:00

איפה? Gagarin Club TLV, דרך קיבוץ גלויות, תל אביב-יפו

צילום: יח"צצילום: יח"צ

COLORFUL FESTIVAL

מחפשים מסיבה שלא תשכחו? Colorful Festival בנמל תל אביב הוא האירוע בשבילכם! עם שתי במות ועשרה אמנים, זהו לילה שכולו מוזיקה אלקטרונית עוצמתית ותחושת חופש מול הים.

במת הטכנו תחת כיפת השמים תארח את KINO TODO, דיג'יי מוביל בסצנה הישראלית, יחד עם BEHIND US, DIANA ו-OFFX. ברחבת המיינסטרים ינגנו CHEN DEKEL B2B ORIN ZION, DANIEL BABAYEV ו-ILAY TZSHOVA.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים >>>

מתי? חמישי, 25 ביולי, 22:00-09:00

איפה? נמל תל אביב, תל אביב-יפו

צילום: יח"צצילום: יח"צ

לעדכונים על האטרקציות הכי שוות בישראל, האירועים הכי מיוחדים והמקומות הכי יפים לטיול שלכם בארץ, בקרו באתר visit2israel.com ותיהנו מכל מה שיש לישראל להציע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תערוכההופעה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: