אא

פרסום ראשון: הושגו הבנות מסחריות ועקרוניות בין רמי לוי, ישראכרט וישראייר להשקת כרטיס אשראי חדש

לפי מקורות בשוק האשראי, הגופים הגיעו להבנות לקראת הפעלת המועדון המשותף. הערכה היא כי תוך מספר חודשים יעלה כרטיס האשראי החדש כאשר רשת השקמה של רמי לוי תהיה שותפה במועדון

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

לפי מקורות בשוק האשראי, הושגו הבנות מסחריות עקרוניות בין רמי לוי, חברות ישראכרט וישראייר, להפעלת כרטיס אשראי ומועדון לקוחות משותף לחברות, כך נודע לראשונה לפספורטניוז.

העקרונות מחייבים אישור וועדות ביקורת בשתי החברות הציבוריות, דירקטוריונים ואספות כלליות כאשר ישראייר אף תידרש לאשר את העסקה מול משרד האוצר.

הרשת של רמי לוי, השיקמה, היא זו שתהיה שותפה במועדון.

ניהול המו"מ המורכב נמשך חודשים ארוכים, אך כאמור הציפיה כעת כי בחודשים הקרובים לאחר השגת כל האישורים, יעלה כרטיס האשראי המשותף לאוויר.

כרטיס האשראי החדש המשותף מיועד להתחרות בכרטיס האשראי פליי קארד של אל על.

ישראייר לא מכבר במצגת לשוק ההון העריכה כי היא צפויה לקבל מישראכרט מענק חתימה בסך של כ-2.5 מיליון דולר עבור הקמת מועדון הלקוחות ואמורה להחזיק כ-20% מהמועדון החדש.

בסימולציה שערכה בישראייר, במסגרת מצגת המשקיעים לשוק ההון, ציינה כי הערכה היא כ-50,000 לקוחות כפול 400 שקל כפול 12 חודשים כפול 0.2% צבירה בכרטיס = כלומר 5,000 כרטיסי טיסה בשנה.

בחצי השנה הראשונה של 2024, ישראייר הטיסה 478,494 נוסעים המהווים כ-8% מכלל הטסים מנתב"ג, זאת לעומת 418,435 נוסעים בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 14.35%.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: