אא

איפה תאכלו את הפיצה הכי טובה בים: ההבטחה של ענקית הקרוזים

מי לא אוהב פיצה? הכירו את השף עטור הפרסים, טוני ג'מיניאני, שיצר 5 פיצות ייחודיות עבור ענקית השייט מקבוצת קרניבל

שף טוני ג'מיניאני. צילום: פרינסס קרוזס שף טוני ג'מיניאני. צילום: פרינסס קרוזס

חברת השייט Princess Cruises הודיעה על שיתוף פעולה קולינרי אקסקלוסיבי עם שף הפיצה עטור הפרסים, טוני ג'מיניאני (Tony Gemignani).

השף יצר עבור חברת השייט 5 פיצות ייחודיות, כל אחת עם תערובת טעמים שונה. החל מנקניקיות ודבש חם ועד גבינת גורגונזולה ותאנים.

הפיצות של השף Gemignani, הבעלים של מסעדת Tony's Pizza Napoletana עטורת השבחים בסן פרנסיסקו, מיוצרות בעבודת יד.

באיזו אנייה של פרינסס קרוזס יוגשו לראשונה הפיצות והחל ממתי? כנסו לפספורטקרוז - אתר הקרוזים החדש מקבוצת פספורט. הקליקו כאן לכתבה המלאה.

השותפות החדשה מתווספת לשיתופי פעולה קולינריים נוספים עם ידוענים מתחומים שונים בהם: דריו צ'צ'יני, הקצב המפורסם ביותר בעולם; Makoto Okuwa, מאסטר סושי ידוע; רומרו בריטו, אמן בעל שם עולמי; ג'רארד ברטרנד, יינן מאסטר;
רודי סודמין, שף בעל מוניטין בינלאומי ועוד.

ג'ון פדג'ט (John Padgett), נשיא פרינסס קרוזס: "פרינסס נועדה לספק חוויות נהדרות ואין אלמנט חשוב יותר מפיצה. בפרינסס - שכבר מזמן ידועה כבעלת הפיצה הטובה ביותר בים - החלטנו לעלות אותה לרמה חדשה לגמרי עם טוני ג'מיניאני האגדי. אין שני לו, במומחיות ובתשוקה ליצירת הפיצה המושלמת".

שף ג'מיניאני: "להביא את המתכון המקורי שלי בעבודת יד של פיצות בהשראת היעדים שבהם מבקרת אנייות פרינסס זה לא רק מרגש אלא גם כבוד".

השף Gemignani, שנולד וגדל בצפון קליפורניה, פתח את המסעדה הראשונה שלו בסן פרנסיסקו בשנת 2009 - Tony's Pizza Napoletana - המציעה מספר סגנונות של פיצות כולל פיצות אמריקאיות, איטלקיות, סיציליאניות ונפוליטניות קלאסיות. המסעדה זכתה להצלחה מיד עם פתיחתה וזכתה בתואר הפיצרייה הטובה ביותר על ידי USA Today ומסעדת הפיצה המובילה על ידי ערוץ הטיולים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פרינסס קרוזסקרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: