אא

Etihad Airways מגדילה תדירות לאחד היעדים המבוקשים בארה"ב

אחרי שהגדילה את תדירות הטיסות מישראל לאבו דאבי, ענקית התעופה מתכוננת לעונת החורף ומרחיבה גם את הקשר לצפון אמריקה

בואינג 787-9 דרימליינר. צילום: Shutterstock בואינג 787-9 דרימליינר. צילום: Shutterstock

כשהיא ערוכה בדיוק בזמן לקראת שיא עונת הנסיעות של חורף 2024, ענקית התעופה Etihad Airways הכריזה השבוע על הגדלת תדירות הטיסות שלה לבוסטון, החל מחודש אוקטובר הקרוב.

החל מה-27 באוקטובר תוציא חברת Etihad Airways טיסה יומית לבוסטון, כאשר המצב היום עומד על 4 טיסות שבועיות. הגדלת ההיצע תאפשר לנוסעי עסקים ונופש בצפון אמריקה בחירה מרובה יותר של ימים וגמישות בעת תכנון הטיול.

ההחלטה על הגדלת הטיסות לבוסטון מבוססת על הביצועים החזקים של הקו ומגיע שלושה חודשים בלבד לאחר שאיתיחאד הציגה את בוסטון כיעד הרביעי שלה בארה"ב.

בוסטון הצטרפה לשיקגו, ניו יורק, וושינגטון וטורנטו הקנדית.

"השירות שלנו ממשיך בתיפקוד גבוה כשהטיסות קרובות למלוא הקיבלות שלהם מאז טיסת הבכורה שלנו בחודש מרץ", אמר אריק דה, מנהל המסחר של Etihad Airways, "חווינו ביקושי שיא מצד הנוסעים ואנו נרגשים מאוד להשקיע יותר בשוק הצפון אמריקאי על ידי הרחבת תדירות הטיסות שלנו לקראת שיא עונת תיירות החורף".

הטיסות היומיות של Etihad Airways מנמל התעופה הבינלאומי של בוסטון לוגאן יופעלו עם מטוס בואינג 787-9 דרימליינר חדיש, הכולל 28 מושבי ביזנס ו-262 מושבי Economy Smart.

נזכיר כי החברה הודיעה גם השבוע על הגדלת כמות הטיסות מת"א לאבו דאבי כאשר תפעיל 10 טיסות שבועיות החל מה-6 באוגוסט.

Airbus A350 החדש מגיע לטורונטו

בנוסף להגדלת תדירות הטיסות לבוסטון וממנה בסתיו הקרוב, חברת Etihad Airways עידכנה גם על תחילת פעילותו של מטוס Airbus A350 החדש בקו בין נמל התעופה פירסון בטורנטו, קנדה, לנמל הבית של החברה באבו דאבי.

מטוס ה-Airbus A350 מופעל על ידי מנועי רולס רויס טרנט והוא אחד מסוגי המטוסים היעילים בעולם, עם הפחתה של 25 אחוזים בשריפת דלק ופליטת CO2. בנוסף הוא כולל את פנים תא הנוסעים החדש ביותר ו-44 מושבים במחלקת עסקים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: etihad airlinesבוסטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: