אא

בעלי סוויטות במלון כפר המכביה תובעים: "הסתרת מידע, החסרת תגמולים במיליונים"

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה תביעה נגד כפר המכביה ואחרים בסכום ראשוני של כ-2.5 מיליון שקל: "יכלו לקנות דירה באלפים השוויצרים, בריביירה הצרפתית או בכל מקום אחר בעולם. כציונים אמיתיים, הם בחרו בישראל. במקום זאת, רומו בהשקעה הראשונה"

בית המשפט. צילום: shutterstock בית המשפט. צילום: shutterstock

בעלי סוויטות במתחם הגישו תביעה לבית המשפט המחוזי בת"א נגד כפר המכביה והחברות שמכרו את הסוויטות.

בתביעה נטען כי "עניינה של תובענה זו בהפרה נמשכת, בוטה ומעוולת של זכויות התובעים על ידי הנתבעים, תוך הסתרת מידע ונתונים והחסרת התגמולים לתובעים המוערכים על ידם במיליוני שקלים. הנתבעים מתנערים במשך שנים ארוכות מחובתם לשקיפות ולהעברת מלוא הנתונים הכספיים אשר מהם נגזרים הכספים שכל אחד ואחד מהתובעים זכאי להם מדי שנה".

עוד נכתב כי "בהתאם למערכת ההסכמים בין הצדדים היה על הנתבעת להפריש לבעלי היחידות - שותפיה בפרויקט, 13% מדי שנה מסך ההכנסות שלה ברוטו בגין השכרת כל חדרי וסוויטות המלון ולחלק אותם בין בעלי היחידות בהתאם לתנאים הנוספים שנקבעו בהסכם".

עוד נטען בתביעה כי "עבור כמעט כל בעלי היחידות, אשר רובם אינם מתגוררים במדינת ישראל הייתה זו השקעת הנדל"ן הראשונה בישראל. מה רבה הייתה אכזבתם שהניסיון הראשון שלהם עם עולם הנדל"ן הישראלי, הוא ניסיון החושף את הנתבעים כלא אמינים, לא ישרים ואף כמי שגזלו מהתובעים את מיטב כספם.

"אכן התובעים ברובם הם ציונים שהגיעו מבריטניה, דרום אפריקה, איטליה וארה"ב. הם יכלו לקנות דירה באלפים השוויצרים, בריביירה הצרפתית או בכל מקם אחר בעולם. כציונים אמיתיים, הם בחרו בישראל. במקום זאת, הם רומו בהשקעה הראשונה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כפר המכביה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: