אא

תביעה ביותר מ-4.5 מיליון שקלים נגד קלאב הוטל

בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בת"א על ידי חברת כוח האדם ברון כ.א. בע"מ נכתב: "סיפקה לנתבעת שירותי כוח אדם, ובמסגרתם הציבה עובדים זרים, מסתננים או מבקשי מקלט על פי דרישתה והנחייתה"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה תביעה ע"י חברת ברון כ.א. נגד קלאב הוטל ניהול על סך של 4,679,996 שקלים.

על פי התביעה שהגישו עורכי הדין דוד ויעל בכור, נטען כי החברה התובעת שהיא חברת כוח אדם המספקת שירותי כוח אדם לעשרות חברות, סיפקה עובדים לקלאב הוטל אך לטענתה לא קיבלה על כך כסף.

"התובעת סיפקה לנתבעת שירותי כוח אדם, ובמסגרתם הציבה אצל הנתבעת עובדים זרים ו/או מסתננים ו/או מבקשי מקלט על פי דרישת הנתבעת והנחייתה. מתכונת ההתקשרות כללה התחשבנות בשיטת גב אל גב, על בסיס שעות עבודתם של העובדים ועלות שכרם והעסקתם".

עוד נטען בתביעה כי "כידוע לנתבעת היטב, התובעת נדרשה על ידי רשות המיסים לשאת בתשלומים הנובעים מ"היטל עובדים זרים" ו"נקודות זיכוי" עבור העובדים אשר הוצבו בחצרי הנתבעת. בנוסף, בשנים האחרונות נדרשה התובעת לשאת בתשלומים משמעותיים בגין הפרשות פנסיוניות ובגין הפקדות לקרן השתלמות עבור עובדים שהוצבו בחצרי הנתבעת ואשר לא התקבל בגינם כל שיפוי/תשלום מהנתבעת".

לפי התביעה, ברון כ.א. דורשת 1.9 מיליון שקלים עבור היטל עובדים זרים עבור עובדי קלאב הוטל; הפרשות פנסיוניות/קה"ל עבור עובדי קלאב הוטל - 485,857 שקלים; תשלום מע"מ בגין השירותים שניתנו לנתבעת בסך 1.86 מיליון שקלים.

"דה עקא, שעל אף פניותיה החוזרות והנשנות של התובעת, עד מועד זה, הנתבעת טרם העבירה את התשלומים בגין השירותים אותם סיפקה לה התובעת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קלאב הוטלתביעה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: