אא

שת״פ חדש בעולם התעופה: אייר פראנס-KLM ו-SAS חתמו על הסכמי קוד שייר ואינטרליין

ההסכם יחל יחל ב-1 בספטמבר, במסגרתו נוסעי אייר פראנס ו-KLM יקבלו גישה ל-33 יעדים בצפון אירופה מעבר לבסיסי SAS בקופנהגן, אוסלו ושטוקהולם. נוסעי SAS יקבלו גישה ל-33 יעדים באירופה בנוסף לבסיסי אייר פראנס ו-KLM, בפריז-שארל דה גול ובשדה״ת סכיפהול באמסטרדם

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אייר פראנס (Air France-KLM) ו-SAS הודיעו היום (חמישי) כי הן חתמו על הסכמי קוד שייר Code Share ואינטרליין (Interline).

ההסכמים כוללים גם הטבות של תוכנית נאמנות הדדית וייכנסו לתוקף ב-1 בספטמבר 2024, כאשר SAS תצטרף רשמית לברית SkyTeam, שאייר פראנס-KLM היא החברה המייסדת שלה.

הסכם הקוד שייר יכסה מגוון רחב של יעדים באירופה, כאשר נוסעי חברות אייר פראנס ו-KLM יקבלו גישה ל-33 יעדים בצפון אירופה מעבר למרכזים של של חברת SAS בקופנהגן, אוסלו ושטוקהולם.

נוסעי SAS יקבלו גישה ל-33 יעדים באירופה מעבר למרכזי אייר פראנס ו-KLM בנמל התעופה שארל דה גול בפריז ובשדה התעופה סכיפהול באמסטרדם.

בנוסף, אייר פראנס מכדכנת כי יעדים בין-יבשתיים יתווספו להסכם בעתיד הקרוב.

SAS AIRLINES. צילום: ShutterstockSAS AIRLINES. צילום: Shutterstock

״הסכם הביניים יכסה את הרשת האירופית של אייר פראנס, KLM ו-SAS, ויספק לנוסעי החברות אפשרויות נסיעה מורחבות, נמסר על ידי חברת אייר פראנס.

חברי Flying Blue ו-EuroBonus, תוכניות הנאמנות של אייר פראנס-KLM ו-SAS, יוכלו לצבור ולהוציא מיילים/נקודות בכל הטיסות הפועלות החל מה-1 בספטמבר 2024.

חברי יורובונוס זכאים יוכלו ליהנות גם מ-SkyTeam שירותים והטבות כולל SkyPriority וגישה לטרקלין.

"ההסכמים הללו מסמנים צעד חשוב לקראת שיתוף פעולה מסחרי הדוק בין אייר פראנס, KLM ו-SAS", אמר אנגוס קלארק (Angus Clarke), המנהל המסחרי הראשי, של קבוצת אייר פראנס-KLM., והוסיף: "על ידי חיבור הרשתות והמרכזים שלנו, הלקוחות שלנו ייהנו ממגוון רחב של יעדים אירופיים ושירותים באיכות גבוהה. אנו מצפים להמשיך ולפתח את הקשר הזה ולחזק את מעמדנו באזור סקנדינביה".

"אנו גאים להשיק היום את טיסות הקוד שייר עם שותפות ה-SkyTeam העתידית שלנו עם קבוצת Air France-KLM, אשר ישפרו את הקישוריות שלנו ויאפשרו לנו להציע יתרונות גדולים יותר ללקוחות הנאמנים שלנו. שיתוף הפעולה עם אייר פראנס-KLM טומן בחובו הזדמנויות גדולות. זה לא רק ימשוך נוסעים חדשים ל-SAS, אלא גם יעלה את הנראות והקישוריות הבינלאומית של SAS. אנו מצפים לשיתוף פעולה מוצלח וארוך שנים יחד", אמר פול ורהגן (Paul Verhagen), המנהל המסחרי הראשי של-SAS.

אייר פראנס ו-KLM מפעילות עד 200 טיסות שבועיות מנמלי הבסיס שלהן - בשדה התעופה פריז-שארל דה גול ובשדה התעופה סכיפהול באמסטרדם - לבין הבסיסים של SAS בקופנהגן, אוסלו ושטוקהולם.

SAS מפעילה כיום עד 44 טיסות שבועיות לפריז-שארל דה גול מקופנהגן, אוסלו ושטוקהולם, ו-65 לשדה התעופה סכיפהול באמסטרדם.

הזמנות לטיסות הקוד השייר כבר פתוחות כעת באתרי החברות: Air France, klm, SAS ובאמצעות כל ערוצי המכירה וסוכני הנסיעות החל מה-1 בספטמבר 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: air franceאייר פראנסאייר פראנס ק.ל.מ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: