אא

ארצות הברית צופה ל-91 מיליון תיירים בינלאומיים בשנת 2026

נוכח הגידול המשמעותי בתיירות הנכנסת לארצות הברית, משרד המסחר האמריקאי עדכן את התחזית הקודמת שלו, שצפתה 90 מיליון תיירים בינלאומיים מדי שנה עד 2027

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

לפני שנתיים גילה משרד המסחר האמריקאי את אסטרטגיית הנסיעות והתיירות הלאומית, שמטרתה למשוך 90 מיליון מבקרים בינלאומיים מדי שנה עד 2027.

בימים אלה משרד המסחר האמריקאי מודיע ​​כי "אנו בדרך לעלות על יעד זה מוקדם מהצפוי. תחזיות אחרונות של מינהל הסחר הבינלאומי מצביעים על כך שארצות הברית צפויה לקבל בברכה 91 מיליון מבקרים בשנה עד 2026".

בהקשר לתחזית המעודכנת שרת המסחר האמריקאית, ג'ינה ריימונדו, פרסמה את ההצהרה: "בזכות ההנהגה האיתנה והמאמצים של ממשל ביידן-האריס, נסיעות ותיירות ממשיכות להיות מניעים קריטיים לצמיחה כלכלית ולתעסוקה ברחבי ארצות הברית, ותומכים ב-9.5 מיליון משרות אמריקאיות וב-2.3 טריליון דולר של תפוקה כלכלית בשנה, אבל העבודה שלנו רחוקה מלהסתיים. מחלקת המסחר נוקטת פעולות נחרצות כדי לתמוך בהתאוששות של תעשיית הנסיעות והתיירות מהאתגרים הכלכליים של המגפה העולמית, ואנו נמשיך לעבוד עם מדינות וממשלות מקומיות ושותפים במגזר הפרטי כדי לקבל בברכה מבקרים בינלאומיים נוספים בארה"ב כדי שיוכלו לחוות הגיוון, היופי והאירוח, שהופכים את המדינה שלנו ליעד הנסיעות והתיירות המוביל בעולם".

משנת 2020 עד 2023 מספר המבקרים הבינלאומיים בארה"ב זינק ב-246% והגיע ל-66.5 מיליון. הזינוק בתיירות הבינלאומית הוביל לעלייה בחלקה של ארצות הברית בהיקף הכולל של הנסיעות העולמיות מ-4.7% ב-2020 ל-5.2% ב-2023, יותר מהיקף הנסיעות לשאר העולם.

עפ"י הנתונים האחרונים, 5,889,335 תיירים זרים ביקרו בארה"ב בחודש אפריל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארצות הברית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: