אא

אפרול שפריץ ב- 20 שקלים ומנות ענקיות. המסעדה התל אביבית שחוגגת יומולדת בסטייל

מסעדת גוצ'ה התל אביבית עדיין יודעת להיות טרנדית וטעימה גם אחרי 20 שנה. לכבוד חגיגות היומולדת הם השיקו תפריט מטורף עם מנות מהעבר ודרינקים במחיר מדהים. אל תפספסו

יורדים לים עם צ'יפס ושרימפס. באדיבות גוצ'ה יורדים לים עם צ'יפס ושרימפס. באדיבות גוצ'ה

סיפור קטן, לפני 20 שנה נפתחה לה מסעדת גוצ'ה בפינת הרחובות הכי לוהטים בעיר- דיזינגוף ובן גוריון, אני הייתי אז כתבת אוכל מתחילה שגרה ממש מטר מהמסעדה.
אחת המנות הכי מגניבות ומדוברות שלהם הייתה קונוס ובתוכו מלא צ'יפס כיפי ושרימפסים מטוגנים, ובמשך שנים הייתי מוצאת את עצמי לוקחת לי קונוס אחד כזה בדרך לים או כלאנץ ויושבת בשדרה. הכי תל אביבי שאפשר.

גוצ'ה הביאה לפני 20 שנה את מהפיכת פירות הים לתל אביב. עד אז פירות ים היו מוצר יקר וקצת מפונפן וגוצ'ה הצליחה להנגיש גם במחיר וגם בסגנון, את ההנאה מדגים ופירות ים. היא הפכה את זה למשהו קליל, קייצי וסקסי עם מנות גדולות וצבעוניות, המון יין לבן ודרינקים קרירים שנאכלים ונשתים על הרחוב ובעיקר מנות שאנשים לא הכירו, שרימפס במנגו שהיינו מחכים כל שנה לעונת המאיה כדי להנות ממנו, מולים וסרטנים בחמאה לצד צ'יפס ועוד .

פיש הטאקו. צילום גוצ'הפיש הטאקו. צילום גוצ'ה

כיום כל המסעדות מביאות את הקלילות הזו לרחוב התל אביבי אבל אז זה היה אחר, שונה ולכן גם יצר מלא באז ותורים של אנשים שחיכו לשבת על ערימת מולים וצ'יפס במחיר ממש שפוי.

20 שנה עברו, השף איתן ששון שעובד שם מהיום הראשון - הוא עדיין השף של המסעדה ולמרות כל השינויים שיש בסצנת המסעדות- גוצ'ה עדיין מלאה באנשים שנהנים לאכול ועדיין מצליחה לספק חווית אוכל נהדרת על בסיס יומי במחירים שפויים.

מה צריך בחיים חוץ ממולים-צ'יפס ובירה. צילום גוצ'המה צריך בחיים חוץ ממולים-צ'יפס ובירה. צילום גוצ'ה

כל הלוהטות בתפריט אחד

לכבוד חגיגות ה- 20 שנה, יצאה המסעדה עם תפריט ספיישלים מדהים שמביא את כל המנות האלמותיות שהפכו ללהיטים במשך 20 שנה, כמו שאני הייתי מגיעה במיוחד בשביל השרימפס במנגו, אנשים היו באים בשביל המנת ים-יבשה של האנטריקוט כשמעליו שרימפסים או כדורי הסושי המופלאים או המוקיקה אותה מחבת ברזילאית עם פירות הים בחלב קוקוס ועגבניות, הדג השלם המטוגן כשמעליו רוטב קארי ירוק לוהט, בריוש סרטנים מושחת, ערימה של סרטנים בחמאה לצד צ'יפס או אפילו האיקרא של חיים כהן שהיא באמת אחת המדהימות, הפיש טאקו שנכנס לפני שמונה שנים ומאז נמכר ללא הרף ועוד מלא מנות.

לצד כל הטוב הזה חייבים לשתות משהו קר כדי להתמודד עם החום ולכן במשך כל החודש ספיישלים- יגישו בגוצ'ה אפרול שפריץ ב- 20 שקלים בלבד.
נראה לי סגרנו לכם יופי של ארוחת ערב.

השף איתן ששון. גוצ'ה צילום אוסנת גואטההשף איתן ששון. גוצ'ה צילום אוסנת גואטה

מזל טוב ענקי גוצ'ה - אל תפסיקו להיות מצויינים.
דיזינגוף 171, עד רביעי ה- 24 ליולי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: