אא

הילטון משדרגת את מותגי היוקרה עם כ-400 מלונות בוטיק של Small Luxury Hotels

אורחי רשת הילטון יכולים ליהנות כעת ביתר שאת מממגוון רחב של מלונות בוטיק ייחודיים של רשת SLH ברחבי העולם."מאות הנכסים בעלי גישה עצמאית משלימים מאוד את פורטפוליו היוקרה הנודע של רשת הילטון״

NOBU HOTEL MARBELLA – NOBU POOL."© 2024 Hilton". "© 2024 Hilton". NOBU HOTEL MARBELLA – NOBU POOL."© 2024 Hilton". "© 2024 Hilton".

הילטון מרחיבה דרמטית את סל מלונות היוקרה שלה עם תוספת של כמעט 400 מלונות בוטיק מקולקציית Small Luxury Hotels of the World (SLH).

החל מעתה, מאות מהנכסים הללו יהיו זמינים בכל ערוצי ההזמנה הישירים של הילטון, כולל Hilton.com ואפליקציית Hilton Honors.

בין המצטרפים לפורטפוליו של מותגי היוקרה היוקרתיים של הילטון: Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, LXR Hotels & Resorts ו-Signia by Hilton.

האוסף של מלונות SLH המשתתפים מציע למטיילים דרכים חדשות לשהות עם הילטון בחללים אינטימיים ובמקומות ייחודיים - החל מבקתות כפריות ובתי עצים ביערות ועד למקומות בילוי ביערות גשם ווילות על החוף.

באמצעות השותפות הבלעדית של הילטון עם SLH, חברי Hilton Honors, תוכנית נאמנות האורחים, יוכלו לצבור ולממש נקודות עבור שהות בנכסים המלונאיים-SLH. בנוסף, הם ייהנו מהטבות בלעדיות במלונות העיר, החוף והנופש של SLH.

"השילוב עם מלונות היוקרה הקטנים בעולם מאפשר לנו להרחיב את חווית השהות של הילטון ואפשרויות הנסיעה עבור כל האורחים, עם הזדמנויות מיוחדות עבור חברי הילטון הנאמנים שלנו", אמר כריס סילק, נשיא, מותגים ושירותים מסחריים גלובליים, ברשת הילטון, שהוסיף ואמר: "מאות הנכסים בעלי גישה עצמאית משלימים מאוד את פורטפוליו היוקרה הנודע של רשת הילטון ותומכים במאמצים המתמשכים שלנו להרחיב וליצור חוויות נסיעה ייחודיות עבור האורחים שלנו."

HERMITAGE BAY – HILLSIDE POOL SUITEHERMITAGE BAY – HILLSIDE POOL SUITE


חברי Hilton Honors יכולים לשלב את השהות שלהם במלונות SLH המשתתפים עם הטבות בלעדיות, כולל צבירת ומימוש נקודות, אינטרנט אלחוטי חינם והנחןת.

לקוחות היוקרה נהנים גם משדרוגי חדרים פנויים וארוחת בוקר קונטיננטלית עבור עד שני אורחים.

"באמצעות שיתוף הפעולה הזה, אורחי הילטון וחברי Hilton Honors יקבלו קבלת פנים חמה במלונות החברים ב-SLH, מה שיאפשר להם לחוות את הגישה הייחודית שלנו לאירוח", אמר שון לליו, יו"ר Small Luxury Hotels of the World. "ברית זו מרחיבה את החשיפה של מלונות הבוטיק שלנו לקהל הלקוחות הנאמן של הילטון, והפכה את הנוף העולמי למלונות בבעלות עצמאית בצורה יוצאת דופן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: