אא

כך זה נראה מבפנים: החדר הבסיסי ביותר באוניית היוקרה EXPLORA I? בדקנו

סיקור האנייה EXPLORA I של מותג היוקרה Explora Journeys מקבוצת Msc Cruises: בדקנו מה מציע החדר הבסיסי ביותר בספינת התענוגות וכמה יעלה לכם להתארח בו? כתבה ראשונה בסדרה

צילום: Explora Journeys צילום: Explora Journeys

החדר הבסיסי ביותר באנייה EXPLORA I של מותג היוקרה Explora Journeys מקבוצת Msc Cruises, הוא הכל חוץ מבסיסי.

יש בו את כל מה שהייתם רוצים ומצפים מחדר באניית יוקרה עם תג מחיר תואם. ועדיין, החדר הזה הוא הצנוע והזול ביותר שתמצאו על סיפונה של האנייה, שהפליגה לראשונה לים ב-2023 ופונה לקהל שמחפש איכות, יוקרה והרבה שלווה ויכול להרשות זאת לעצמו.

החדר בו אנו עסקינן משתייך לקטגוריה שנקראת Ocean Terrace Suites, כאמור הקטגוריה הבסיסית מבין 4 הקטגוריות הכוללות גם את: Ocean Penthouses, Ocean Residences ו-Owner’s Residence שהיא הקטגוריה המפוארת והיקרה ביותר מבין הארבע. בסך הכל באנייה, 461 חדרים מתוכם 371 הם חדרי Ocean Terrace Suites. לדברי איל כספי, מנכ"ל Msc Cruises ישראל: "כל החדרים באנייה הם סוויטות מפנקות ולא חדרים. כולן פונות לים, מעוצבות בטעם אירופאי יוקרתי והן מהמרווחות ביותר כיום בים".

אנחנו מתארחים ב-Ocean Terrace Suites ולרגע לא חשים ילדים חורגים לאל הים. מדובר בסוויטה מפנקת ומאובזרת למשעי המשתרעת על שטח כולל של 35 מ"ר - מטראז' לא קטן יחסית לגודל הרווח בלב ים. השטח מחולק ל-28 מ"ר חדר שינה וסלון, 4 מ"ר חדר רחצה ו-7 מ"ר מרפסת עם נוף לים. חדר זה הוא בעל קיבולת מרבית של 2 מבוגרים וילד אחד מתחת לגיל 18 (מיטת תינוק או מיטה מתקפלת).

מה בחדר וכמה זה יעלה לכם? הקליקו כאן לכתבה המלאה בפספורטקרוז - אתר הקרוזים החדש מקבוצת פספורט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSCMSC CRUISES ישראלקרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: