אא

רשת המלונות אפריקה ישראל משיקה שיתוף פעולה עם קבוצת זאפה

רשת המלונות יוצאת בשיתוף פעולה יחד עם קבוצת המוזיקה והבידור, במסגרתו תשווק חבילות LIVE המשלבות אירוח במלון VERT ירושלים הכולל זוג כרטיסים להופעות חיות של מיטב האומנים המופיעים בזאפה. כל הפרטים והמחירים

מלון Vert. צילום: איה בן עזרי מלון Vert. צילום: איה בן עזרי

רשת מלונות אפריקה ישראל משיקה שיתוף פעולה עם קבוצת ״זאפה״.

במסגרת השת״פ, רשת המלונות תשווק חבילות LIVE המשלבות אירוח במלון VERT ירושלים הכולל זוג כרטיסים להופעות חיות של מיטב האומנים המופיעים בזאפה – גידי גוב, רמי קלינשטיין, מרגול, הטיש הגדול, רינת בר ועוד.

אסף בן דב, סמנכ"ל שיווק ומכירות מלונות אפריקה ישראל: "חבילות נופש עם הופעה מייצרות חוויוה ייחודיות לנופש המושלם. חבילות נופש המשלבות הופעות חיות נהפכות לטרנד חם בעולם התיירות. הן לא רק מספקות חוויה תרבותית אמיתית, אלא גם מעניקות פינוק ונוחות מהדרגה הראשונה. במסגרת שיתוף הפעולה אנו רוצים להפוך את מלון VERT ירושלים לבית של חובבי המוסיקה מכל הסוגים המחפש אירוח עם כרטיסים למגוון מופעי מוסיקה".

חבילות למכירה

חבילת "קבלת שבת ירושלמית" במלון VERT -וכרטיסים למופע של "רינת בר מארחת" בזאפה 19/7-20/7

מופע צהרים לקראת שבת עם רינת בר בזאפה (מופע ביום שישי) בשילוב לילה במלון VERT ירושלים. הגעה עצמית לפעילויות השונות . זוג כרטיסים למופע של "רינת בר מארחת": פתיחת דלתות למסעדה ב 12:30, קבלת שבת כולל ההופעה 14:00-16:00.

מחיר באתר 1,415 ₪ ללילה.

חבילת "קבלת שבת ירושלמית" במלון VERT -וכרטיסים למופע של גידי גוב בזאפה 26/7-27/7

מופע צהרים לקראת שבת עם גידי גוב בזאפה (מופע ביום שישי) בשילוב לילה במלון VERT ירושלים. הגעה עצמית לפעילויות השונות. זוג כרטיסים למופע של "גידי גוב": פתיחת דלתות למסעדה ב 12:30, קבלת שבת כולל ההופעה 14:00-16:00 .

מחיר באתר 1,415 ₪ ללילה.

חבילת "קבלת שבת ירושלמית" במלון VERT -וכרטיסים למופע של רמי קליינשטיין בזאפה 2/8-3/8

מקבלים את הסופ"ש במופע צהרים לקראת שבת עם רמי קליינשטיין בזאפה (מופע ביום שישי ) בשילוב לילה במלון VERT ירושלים. הגעה עצמית לפעילויות השונות. זוג כרטיסים למופע של "רמי קליינשטיין": פתיחת דלתות למסעדה ב 12:30, קבלת שבת כולל ההופעה 14:00-16:00 .

מחיר באתר 1,225 ₪ ללילה.

מלון Vert. צילום: איה בן עזרימלון Vert. צילום: איה בן עזרי

חבילת "קבלת שבת ירושלמית" במלון VERT -וכרטיסים למופע של מרגול בזאפה 16/8-17/8

מקבלים את הסופ"ש במופע צהרים לקראת שבת עם מרגול בזאפה (מופע ביום שישי ) בשילוב לילה במלון VERT ירושלים. הגעה עצמית לפעילויות השונות. זוג כרטיסים למופע של "מרגול": פתיחת דלתות למסעדה ב 12:30, קבלת שבת כולל ההופעה 14:00-16:00 .

מחיר באתר 1,415 ₪ ללילה.

חבילת "קבלת שבת ירושלמית" במלון VERT -וכרטיסים למופע הטיש הגדול בזאפה 23/8-24/8

מקבלים את הסופ"ש במופע צהרים לקראת שבת עם מופע הטיש הגדול המארח את אביבה אבידן ורוחמה רז בזאפה (מופע ביום שישי) בשילוב לילה במלון VERT ירושלים.

הגעה עצמית לפעילויות השונות. זוג כרטיסים למופע של "הטיש הגדול": פתיחת דלתות למסעדה ב 12:30, קבלת שבת כולל ההופעה 14:00-16:00 .

מחיר באתר 1,415 ₪ ללילה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אפריקה ישראלמלונות אפריקה ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: