אא

משמרים את חוסנה של התיירות בתל אביב- יפו: הקמפיין של מלונות העיר והסביבה לישראלים

בקמפיין הושקעו כ-225 אלף שקל. מנכ"ל התאחדות המלונות בתל אביב- יפו: "הוחלט לצאת בקמפיין שמטרתו לקדם את תדמיתה של תל אביב-יפו כעיר לחופשה בעיני ישראלים, בדגש על אמצע שבוע"

מתוך הקמפיין מתוך הקמפיין

לאור העובדה שהתיירים לא ממהרים לחזור לנפוש בישראל, התאחדות המלונות רבתי בתל אביב יוצאת בקמפיין לשווק את המלונות על דגש לחופשה באמצע השבוע לקהל הישראלי.

בקמפיין הושקעו כ-225 אלף שקל. אורן דרורי, מנכ״ל התאחדות המלונות בתל אביב יפו רבתי, ציין בפני חבריו המלונאים כי "לאור המציאות השנה, באופן טבעי אנו שמים דגש על קידום ושיווק לקהל היעד הישראלי - תיירות פנים. לפיכך, בנוסף לסנכרון מאמצים עם משרד התיירות שאמור לצאת בקמפיין ארצי בקרוב, וכעיבוי לקמפיין 72 שעות שהושק ע"י ההתאחדות הארצית בראיה מערכתית ארצית.״

״התאחדות מלונות תל אביב רבתי משיקה קמפיין ממוקד לתל אביב והאזור כמוצר תיירות ייעודי, בשיתוף ואיגום משאבים עם עיריית תל אביב באמצעות מנהלת התיירות "עיר עולם". מאמצי השיווק מסונכרנים עם שאר פעולות השיווק שצוינו וכמעטפת נוספת למכלול פעולות השיווק, המכירה והמבצעים השונים שמקיימים המלונות / רשתות השונים ברחבי העיר, כל אחד ע"פ דרכי הפעולה שלו".

על הרקע לקמפיין הוסיף דרורי: "במהלך מלחמת חרבות ברזל המתמשכת, עיר עולם ותיירות שמה דגש על תיירות הפנים בתל אביב-יפו, על מנת לשמר את חוסנה של התעשייה בעיר, ושל תושבי ישראל. בנוסף, התאחדות המלונות בתל אביב-רבתי פנתה למנהלת עיר עולם ותיירות בבקשה לקדם קמפיין לעידוד חופשה של ישראלים בתל אביב-יפו בחודש יולי, בו צפויות תפוסות נמוכות. לכן הוחלט לצאת בקמפיין שמטרתו לקדם את תדמיתה של תל אביב-יפו כעיר לחופשה בעיני ישראלים, בדגש על אמצע שבוע. הקמפיין, באמצעות מנהלת עיר עולם מייצר מערך תמריצים למזמיני חופשה (מוכחת) בלבד (לא מבקרי יום)".

מטרת הקמפיין

יצירת מודעות והנעה לפעולה.
חשיפה ונראות למוצר התיירות התל אביבי וקידומו בתודעה כמוצר נופש מגוון ומועדף.

קהל יעד

קהל רחב גילאי 25-65 בשילוב תחומי עניין , חופשות, חופשות מקומיות, חופשות בדקה האחרונה, אוהבי העיר, תרבות קולינריה וכו. בדגש לנופש באמצ"ש.

הקמפיין צפוי לפעול עד לסוף חודש יולי.

יחד עם זאת, נלקחת בחשבון אפשרות להרחבתו גם בספטמבר (עם התאמות מתבקשות). בקמפיין אמורים גם ליטול חלק משפיעני הרשת, טום באום וירדן הראל.

מסר / סלוגן

ארזת"א לבד?
"הזמינו חופשה בבית מלון וקבלו הטבה לסיור בעיר וקופסת הפתעות."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונות בתל אביב רבתי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: