אא

מישלן בלב ים: 9 מסעדות באניית הפאר של Explora Journeys. בדקנו

סיקור האנייה EXPLORA I של מותג היוקרה Explora Journeys מקבוצת Msc Cruises: על סיפונה מבחר מסעדות נושא שאחת מהן מארחת כדרך קבע שפים עטורי מישלן בעבר או בהווה. יש גם שפע של ברים, לאונג'ים ועוד. האוכל המוגש טעים ואסתטי אבל יש רק חיסרון אחד, אי אפשר להפסיק לאכול. כתבה שנייה בסדרה

צילום: Explora Journeys צילום: Explora Journeys

עם כל הכבוד ליעדים אליהם האנייה משייטת, יפים-רומנטיים-אקזוטיים-קרובים או רחוקים ככל שיהיו, רמת ומגוון האוכל המוגש לנו באנייה הם אלה שיקבעו במידה רבה את הצלחת או אי הצלחת הקרוז. ואכן, חברות השייט שמות דגש חזק על סגמנט ההסעדה ומתחרות זו בזו על הגימיק הקולינרי הלוהט הבא בלב ים.

האנייה EXPLORA I של מותג היוקרה Explora Journeys מקבוצת Msc Cruises, לא שונה בהיבט זה. גם היא, בדומה לאניות אחרות, מציעה החל מחדר אוכל גדול הפתוח כמעט רוב שעות היום, דרך בתי קפה וברים ועד מסעדות נושא. מה שכן מייחד אותה מאניות רבות אחרות היא מסעדה המארחת שפים עטורי כוכבי מישלן.

ב-EXPLORA I יש 9 מסעדות שונות - או כפי שנוהגים לכנות אותן כאן: חוויות קולינריות -מתוכן רק המסעדה המארחת בכל פעם שף המחזיק כיום או שהחזיק בעבר בכוכב מישלן, כרוכה בתשלום נוסף. כל יתר המסעדות כלולות במחיר הקרוז שאינו זול בפני עצמו: כ-650 אירו לאדם בממוצע ללילה.

איזה מסעדות ומה הן מגישות? וכמה תעלה לכם ארוחה במסעדה המארחת שפים מוכשרים שאיננה כלולה במחיר הקרוז? הקליקו כאן לכתבה המלאה באתר הקרוזים החדש פספורטקרוז מקבוצת פספורט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםMSC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: