אא

ישרוטל הקצתה ניירות ערך למנכ"ל ליאור רביב בשווי של כ-5.5 מיליון שקל

החברה: "ועדת התגמול והדירקטוריון הביעו הערכה רבה להישגי המנכ"ל במהלך כהונתו וסבורים כי יש בהמשך כהונתו בחברה כדי לתרום תרומה רבה להצלחתה"

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

רשת ישרוטל רושמת בשנים האחרונות הצלחה גדולה, ובחברה החליטו לתגמל בהתאם את המנכ"ל ליאור רביב. הרשת מקצה למנכ"ל רביב ניירות ערך בשווי של כ-5.52 מיליון שקלים. זאת כחלק מתוכנית אופציות שנותנת החברה ל-64 ניצעים, שמונה מהם נושאי משרה ו-56 עובדים של ישרוטל.

בישרוטל מציינים כי "מטרת התכנית הינה לקדם את טובת החברה ובעלי מניותיה, באמצעות מתן תגמול הוני המתמרץ את העובדים בראייה ארוכת טווח ונותן כלים להנהלת החברה לגיוס ושימור נושאי משרה בעלי כישורים הולמים בחברה".

במסגרת זו מקצים בישרוטל ללא תמורה 1.69 מיליון אופציות של החברה, אשר ניתנות למימוש ל-1.69 מיליון מניות רגילות וכן 25,384 אופציות לא סחירים, הניתנים למימוש לעד 25,384 מניות מלא.

הדירקטוריון אישר לרביב הקצאה של 253,450 אופציות לא סחירות הניתנות למימוש ל-253,450 מניות רגילות, כ-0.4% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה. האופציות יוקצו ללא תמורה, במחיר מימוד של 83.33 שקל למניה, המשקף את המחיר הממוצע ב-30 ימים שקדמו למועד אישור הדירקטוריון, בתוספת 5%.

בהתאם להקצאת האופציות השכר של רביב יעמוד (שכר ונלוות) על 2.65 מיליון שקל, מענק שנתי בסך של 3.2 מיליון שקל, 642 אלף שקל שכולל מענקי פרישה והתמדה ופיצויים מוגדלים, 2.5 מיליון שקל תגמול הוני. בסך הכל 9.005 מיליון שקל.

בישרוטל מסבירים כי הוחלט לתגמל את רביב, אחרי 14 שנים כמנכ"ל החברה. ועדת התגמול והדירקטוריון הביעה הערכה רבה להישגים של המנכ"ל במהלך כהונתו והחברים סבורים כי יש בהמשך כהונתו בחברה כדי לתרום תרומה רבה להצלחתה.

"מתן תגמול הוני למנכ"ל הינו כלי מקובל, הנועד לחזק את הקשר בין האינטרסים של המנכ"ל לבין האינטרסים של כלל בעלי המניות בחברה להשאת ערך החברה, פיתוחה וצמיחתה בראיה ארוכת טווח".

עוד מציינים בישרוטל: "ועדת התגמול ודירקטוריון החברה ציינו כי הם רואים חשיבות רבה בהקצאת התגמול ההוני למנכ"ל וזאת למען המשך הצלחת וצמיחת החברה ולטובת התמודדותה עם האתגרים העומדים בפניה ובכלל זאת השפעות מלחמת 'חרבות ברזל' של ענף התיירות בישראל ובכלל ועל פעילות החברה בפרט. לאחר בחינת מכלול תנאי התגמול המשולמים למנכ"ל, להערכת דירקטוריון החברה, הענקת ניירות הערך, יוצרת יחס הולם בין מרכיבי השכר הקבוע לרכיבי השכר המשתנים המרכיבים את סך התגמול של מנכ"ל החברה".

עוד מוסיפים כי "אישור הקצאת התגמול ההוני למנכ"ל החברה כמוצע, הינו בהתאם למדיניות התגמול של החברה, הינו ראוי, סביר, הוגן ומקובל בנסיבות העניין, בין היתר בהתחשב במורכבות תפקידו של המנכ"ל, היקף עסקיה ופעילותה של החברה, וכן כי הוא עולה בקנה אחד עם טובת החברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטלישרוטלליאור רביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: