אא

כך תטוסו לקפריסין באוגוסט ב-170 שקל

מועדון הלקוחות של חברת הלואו-קוסט ההונגרית Wizz Air אמנם גובה כסף על חברות - אך מספק הנחות משמעותיות. בין המחירים לקיץ: פחות מ-100 שקלים לטיסה לוורנה. ולאן עוד? כל הפרטים

לרנקה (צילום: SHUTTERSTOCK) לרנקה (צילום: SHUTTERSTOCK)

דווקא בשיא הקיץ - מחירים מצוינים לטיסות. חברת הלואו-קוסט ההונגרית Wizz Air מאפשרת הזמנת טיסות מוזלות יותר מהמחיר הרשמי שלהן, בעת הצטרפות למועדון הלקוחות של החברה - "Wizz Discount Club".

ישנם שני מסלולי הצטרפות המקנים הנחות של 10€ על כל כרטיס טיסה. מועדון אחד זוגי (כלומר הנחות לשני נוסעים) בעלות של 39.99€ לשנה, ומועדון משפחתי בעלות של 69.99€ לשנה המאפשר טיסות מוזלות לשישה חברים.

הפערים בין המחירים משמעותיים. טיסה ללרנקה למשל, ב-31 באוגוסט, תעלה לכם 170 שקלים לכיוון במקום 209 שקלים. החזרה בספטמבר במחיר זהה יכולה להיות ב-5 בספטמבר, וכמו כן ב-11, 12 או 13. בסך הכל מדובר בטיסת הלוך ושוב ב-340 שקלים במקום 418 שקלים.

נזכיר לכם עוד שבהמשך החודש יפורסם מגזין פספורט שיוקדש כולו לקפריסין, היעד שהגיע למקום השלישי בטיסות הישירות מנתב"ג בחודש יוני 2024.

רוצים למצוא את הטיסות הכי זולות ללרנקה? לחצו כאן

מטוס Wizz Air (צילום: shutterstock)מטוס Wizz Air (צילום: shutterstock)

השילוב של טיסת הלוך בסוף אוגוסט וחזור בספטמבר ימצא לכם טיסות זולות במיוחד גם לבוקרשט. תוכלו לטוס ב-31.8 ב-170 שקלים לטיסת הלוך ו-209 שקלים לטיסת חזור בממוצע בחודש ספטמבר לחברי מועדון, או בסך הכל 379 שקלים לטיסת הלוך ושוב. מחירים דומים תוכלו למצוא גם לקלוז' שברומניה באוקטובר.

רוצים למצוא את הטיסות הכי זולות לבוקרשט? לחצו כאן

מחיר זול עוד יותר תמצאו בטיסות לוורנה שבבולגריה. טיסת הלוך ב-16 בספטמבר תעלה לכם 90 שקלים במקום 129 שקלים. עם זאת, טיסת החזור תעלה לכם קצת יותר - 379 שקלים ב-20 בספטמבר. אם תרצו לחזור בשבוע שלאחר מכן תשלמו מעט יותר, אך אם תבחרו בהרכב שציינו תשלמו בסך הכל 508 שקלים לטיסת הלוך ושוב.

רוצים למצוא את הטיסות הכי זולות לוורנה? לחצו כאן

דוגמא נוספת וקלה למציאה היא טיסות לרומא. לשם תוכלו למצוא לכל אורך ספטמבר טיסות ב-210 שקלים הלוך לחברי מועדון במקום 249 שקלים. טיסות החזור לכל אורך החודש במחיר זהה, או בקיצור 420 שקלים במקום 498 שקלים לטיסת הלוך חזור לרומא.

רוצים למצוא את הטיסות הכי זולות לרומא? לחצו כאן

הקולוסיאום ברומא (צילום: 123rf)הקולוסיאום ברומא (צילום: 123rf)

המחירים תקפים לרגע הפרסום וזמינות המושבים עלולה להשתנות בכל עת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טיסות מוזלותלרנקהקפריסיןרומאבוקרשטורנה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: