אא

התוצאות הפיננסיות ירדו משמעותית: חברת לופטהנזה הפסידה 427 מיליון אירו במחצית השנה

ברבעון השני של 2024 חברת לופטהנזה הרוויחה רק 213 מיליון אירו, לעומת 515 מיליון אירו ברבעון השני של 2023. הרווח התפעולי של כל הקבוצה הסתכם ב-686 מיליון אירו לעומת 1.1 מיליארד אירו בשנה שעברה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

קבוצת לופטהנזה הודיעה כי השיגה EBIT (רווח תפעולי) מתואם של 686 מיליון אירו ברבעון השני של 2024, לעומת 1.1 מיליארד אירו ב-2023.

הקבוצה מציינת כי הירידה בתשואות באות לידי ביטוי בכל האזורים, במיוחד באסיה. העלויות של חברות התעופה בתחום הנוסעים ברבעון השני היו ברמה של השנה הקודמת. תזרים המזומנים החופשי המתואם של קבוצת לופטהנזה הסתכם ב-573 מיליון אירו.

חברת התעופה הגרמנית, לופטהנזה איירליינס, השיגה רווח רבעוני של 213 מיליון אירו, נמוך בכ-300 מיליון אירו בהשוואה לשנה הקודמת - 515 מיליון אירו.

בסך הכול רשמה לופטהנזה איירליינס הפסד בחצי שנה של 427 מיליון אירו, לעומת רווח של 149 מיליון אירו אשתקד. עפ"י ההודעה, החברה מושפעת מהאתגרים שמציבה מגמת השוק השלילית ומחוסר יעילות בפעילות הטיסות של לופטהנזה וסיטיליין, וגם בגלל עיכוב באספקת המטוסים, ובשל כך החברה יוצאת לדרך בתוכנית מפנה מקיפה.

נוכח המצב ברבעון השני ובמחצית הראשונה של 2024 קבוצת לופטהנזה מעדכנת את התחזית השנתית ומצפה כעת לרווח תפעולי שנתי בטווח של 1.4 עד 1.8 מיליארד אירו, לעומת כ-2.2 מיליארד אירו ב-2023. תחזית זו תלויה במידה רבה בהתפתחות הרווחים של חברת לופטהנזה איירליינס.

תזרים המזומנים החופשי המתואם צפוי להיות נמוך משמעותית מ-1 מיליארד יורו בהתבסס על העדכון החדש. הקבוצה תספק פרטים נוספים על התחזית הפיננסית, כאשר תפרסם את תוצאותיה הסופיות לרבעון השני ב-31 ביולי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: