אא

טסים למכסיקו? חברת לואו קוסט החלה להפעיל טיסות ממיאמי לשתיים מהערים החשובות במכסיקו

חברת Viva Aerobus שתטוס ממיאמי לערים מונטריי ומרידה שבמכסיקו, היא חברת התעופה הרביעית המשיקה קווים חדשים השנה למיאמי אחרי חברות -Condor Airlines, LEVEL ו-Avelo Airlinesֿ. ראש עיריית מחוז מיאמי דייד: ״מכסיקו מדורגת בין 3 שווקי הנסיעות הבינלאומיים העמוסים ביותר של בשדה״ת של מיאמי״

Viva Aerobus. צילום: shutteerstock Viva Aerobus. צילום: shutteerstock

שחקנית חדשה בשדה התעופה של מיאמי.

חברת הלואו קוסט המכסיקנית הוותיקה Viva Aerobus, מתחילה לטוס לשדה התעופה הבינלאומי של מיאמי (Miami International Airport) משני יעדים בולטים וחשובים במכסיקו.

Viva Aerobus תפעיל שלוש טיסות שבועיות בכל שני, רביעי ושישי ממיאמי למונטריי (Monterrey) שם נמצא בסיסה המרכזי ושתי טיסות שבועיות נוספות בימים שלישי ושבת למרידה (Merida).

הקווים יפעלו על ידי מטוסי A320 ו-A321 של חברת התעופה עם 186 ו-240 מושבים, בהתאמה.

מחירים?

בדקנו את לוח הטיסות של החברה וגילינו שמי שמעוניין לטוס בחודש אוגוסט למשל, ממיאמי למונטריי מחירי הכרטיסים נכון להיום (15.7) נעים החל מ-98 דולר לכיוון בתחילת החודש לכרטיס הזול שמצאנו בחודש זה ועד ל-162 דולר בשבוע האחרון של חודש אוגוסט.

מי שירצה לטוס בחודש אוקטובר - המחירים נעים החל מ-88 דולר ב-2.10 ועד 389 דולר לכיוון ב-25.10, אולם נדגיש כי על פי בדיקה באתר ההזמנות של החברה מרבית מחירי הכרטיסים ממיאמי למונטריי בחודש אוקטובר מרביתם באזור במחירים שח החל מ-88 דולר ועד כ-260 דולר לכיוון.

ראש עיריית מחוז מיאמי-דייד, דניאלה לוין קאווה (Daniella Levine Cava): אני מברכת בגאווה את Viva Aerobus ואת חמש הטיסות השבועיות שלה למחוז מיאמי-דייד. הקווים החדשים יספקו לתושבי מיאמי ולמבקרים בה אפשריות טיסה נוחות נוספות לטוס למכסיקו. במשך עשרות שנים, מכסיקו מדורגת בין שלושת שווקי הנסיעות הבינלאומיים העמוסים ביותר של בשדה התעופה של מיאמי, ואני נרגשת לראות את Viva Aerobus עונה על הביקוש החזק הזה עם הקווים החדשים שלה למונטריי ומרידה. ויוה מקסיקו!״.

מכסיקו הייתה השוק הבינלאומי השלישי בגודלו של מיאמי בשנת 2023, אחראית לכמעט 1.6 מיליון נוסעים בשנה שעברה.

Viva Aerobus תצטרף לאמריקן איירליינס במתן טיסות שבועיות מממיאמי למונטריי ומרידה.

מונטריי, במדינת נואבו לאון, נחשבת למרכז התעשייתי והעסקי של מכסיקו, כמו גם למרכז חינוכי חשוב בו שוכנים עסקים רבים אוניברסיטאות ולמעלה מ-4,000 חברות. מונטריי מדורגת במקום ה-13 באזורי ובמקום ה-122 בעולם באיכות החיים.

Viva Aerobus חברת הלואו-קוסט היא חברת התעופה הרביעית המשיקה קווים חדשים למיאמי, והצטרפה ל-Condor Airlines, LEVEL ו-Avelo Airlinesֿ.

Viva Aerobus, שבסיסה במונטריי שמכסיקו, החלה את פעילותה ב-2006 ומצפה להפעיל 190 טיסות יומיות ב-2024.

Monterrey. צילום: ShutterstockMonterrey. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מיאמי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: