אא

התכשיטים שתיקחי לחופשה

השמש זורחת, הימים ארוכים והחופש קורא לך! זה הזמן לארוז מזוודה, לבחור יעד נבחר ולצאת לנפוש ולנקות קצת את הראש. אל תשכחי בין שאר החפצים שאת אורזת, לארוז גם את מיטב התכשיטים שלך, כי גם כשאת בחו"ל את צריכה להיראות במיטבך! בואי נסקור כל מה שכדאי שיכנס לתוך המזוודה שלך // תוכן פרסומי

צילום: unsplush צילום: unsplush

1. פשוט וקל

כדי לא להעמיס על עצמך בנסיעה, חשוב לארוז פשוט וקל, למה הכוונה? קחי איתך תכשיטים מגוונים שהם חיוניים לחופשה, למשל, עגילים צמודים ויפים שיכולים להתאים גם בחוף בים וגם לכל תלבושת. גם שרשרת מומלץ לבחור בשרשרת עדינה וקלילה, זו יכולה להיות שרשרת זהב צהוב או זהב לבן שתוכלי לטבול איתן בבריכה או בים מבלי לחשוש שמא יקרה להן משהו. אותו הדבר תקף לגבי צמידים. יהיה נכון לנסוע עם צמידי זהב שתוכלי ליהנות מנראותם גם בחוף, גם במלון, גם במסיבות ובעצם לכל מקום שתלכי אליו.

2. חומרי גלם

אין כל צל של ספק שכשאת נוסעת עם תכשיטים חשוב לוודא שהחומרים שמהם התכשיטים עשויים לא ייהרסו. לכן נמליץ לך בעיקר לענוד לתכשיטים מזהב, לחילופין תוכלי לענוד שרשראות פנינים שגם הן לא יינזקו או אפילו לענוד צמידים מחוטי משי יפהפיים שתוכלי ליהנות מהם כל העת.

3. התאימי את התכשיט לפעילות

בין התכשיטים שלך לבין הפעילויות המתוכננות שלך במהלך החופשה צריך שתהיה התאמה מוחלטת, למשל אם את מתכוונת לבלות הרבה בחוף הים מומלץ שתענדי עגילים צמודים או עגילי חישוק קטנים שלא יכולים להיתקע בדבר. כמו כן, תוכלי לענוד צמיד רגל שיכול מאוד להחמיא לך בעת שהותך בים. לעומת זאת, אם את יוצאת לארוחת ערב במסעדה מפוארת את בהחלט יכולה לענוד שרשרת יהלומים או צמיד טניס מרהיב שיחמיא ללבוש שלך.

אם את יוצאת להופעות או מסיבות תוכלו לענוד צמידי זהב ושרשרת זהב קלילה שיתאימו יחד וישדרו וויב צעיר ומגניב, ותוכלי אף לשלב את הלוק הזה עם טבעת חותם מגניבה.

4. ארזי חכם

תכשיטים יקרים שעשויים מזהב, יהלומים ואבנים טובות יש ארוז בתבונה ולא כלאחר יד. לכן מומלץ לארוז אותם בתוך ארגונית תכשיטים המיועדת לטיולים או בנרתיק קטן שיש בו תאים שישמרו כי כל התכשיטים שלך יישארו מסודרים ומאורגנים.

לחילופין את יכולה לבחור בקופסת תכשיטים שתכיל מספר תכשיטים ולאחסן אותה בכספת בחדר במלון.

5. שלבי מספר תכשיטים יחד

אם אינך רוצה להיסחב עם ארגוניות וקופסאות, תמיד תוכלי לשלב מספר תכשיטים על עצמך וליהנות מכל העולמות. תוכלי לענוד מספר שרשראות באורכים שונים, תוכלי לשלב מספר צמידים יחד שיעניקו למפרק ידיך מראה עשיר ויפה, תוכלי לענוד טבעות זהב שאינך מסירה בדרך כלל ולהיות מקושטת בתכשיטים שאת הכי אוהבת בחופשה שלך.

6. קני תכשיטים במקום

אחת ההנאות הגדולות ביותר שמציעה חופשה בחו״ל היא האפשרות לרכוש דברים חדשים שלאו דווקא תמצאי כאן בארץ. זה הזמן להתחדש בתכשיטים חדשים מן הייצור המקומי. אם טסת לתאילנד, תוכלי לרכוש פנינים שנשלו היישר מן הים והן שזורות בתכשיטים יפהפיים. אם את נופשת דווקא באיטליה, זה הזמן לגלות את רזי הזהב האיטלקי והעיצוב הייחודי שעובר בירושה מאב לבן במשך מאות דורות!

7. הימנעי מאריזת יתר

תכשיטים הם עולם ומלואו ומאוד קל להיסחף ולארוז את כל מה שיש לך בבית תוך מחשבה שאכן תשתמשי בהכול. השתדלי להביא עימך את הבסיס החיוני ביותר שהוא זוג עגילים קלסיים אלו יכולים להיות עגילי יהלומים למשל, שרשרת שתשרת אותך היכן שתלכי כמו שרשרת זהב יפה, וגם צמיד ליד או לרגל וכמה טבעות ואת מסודרת לגמרי בחופשה הזו.

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: