אא

קוקטייל ב- 35 שקל ופסטה טריה שמכינים במקום שהולך ״לשבור״ את תל אביב

עם פסטות טריות שמוכנות במקום, רטבים מיוחדים ודרינקים זולים, קיוסק דל פסטה מתכנן לכבוש את העיר

פסטה לנשמה . דמיטרי פומזן פסטה לנשמה . דמיטרי פומזן

אל תתנו למילה קיוסק לבלבל אתכם, קיוסק דל פסטה הוא מסעדה לכל דבר וכזו שיש מצב שתעשה לא מעט באז בעיר שכבר רגילה להכל.

לאחרונה נפתחו לא מעט מסעדות איטלקיות מצויינות עם שלל של מנות פסטה טריה, בכולן תורי ענק והמון שואו, לאכול פסטה טובה נהפך היום למשימה לא קלה, או שאין מקום, או שהמנות מתומחרות בטירוף או שהן מתומחרות סביר אבל מגיעות בכמות ממש קטנה.

על אחת הצמתים היותר עמוסים - קפלן אבן גבירול, נפתחה ממש לאחרונה מסעדת פסטה חדשה שמתכננת להחזיר את ההילה לפסטה טריה גם מבחינת המחיר, גם מבחינת הכמות וגם מבחינת הטעם. קיוסק דל פסטה בא להקליל עניינים.

פסטה לנשמה דמיטרי פומזןפסטה לנשמה דמיטרי פומזן

עם עיצוב של דיינר, קצת רעש מהרחוב ותפריט נגיש, מגלים מקום שמציע פסטות ברמה ממש ממש גבוהה שמפתיעות את הפה בביס הראשון ואז גורמות לבטן להאנח מהנאה בביס האחרון.

את המטבח מוביל השף גבריאל מור חי והמסעדן עומר חסון, מור מכיר את עולם הפסטה לעומקו, עבד בעברו ברוסטיקו, בספגטים והיה הבעלים של מזללת פסטה קטנה בהיכל מנורה. פה הכל עולה מדרגה והשוס הגדול הוא מכונה איטלקית לייצור פסטה במקום לצד מיכשור ברמה הכי גבוהה לבישול מדוייק של הפסטה ברמה כזו שלכל פסטה יש את הזמנים שלה ולכן המנה תמיד אבל תמיד תצא מדוייקת.

קרבונרה מושלמת. אוסנת גואטהקרבונרה מושלמת. אוסנת גואטה

מהסרדינים ועד הבולונז אבל אל תוותרו על הסלט

קודם כל קחו דרינק. גם כי הכי כיף לקרר את האווירה עם איזה אפרול שפריץ, כוס יין לבן או נגרוני וגם כי האלכוהול מתומחר בצורה יוצאת מן הכלל, 39 השקלים לקוקטיילים ו-35 וקצת לכוסות היין כשביננו הכי שווה זה להזמין בקבוק. עם מחירים כאלו התאבון מתחיל לעלות.

בגזרת הפסטות כל אחד מוצא את עצמו, אני כחובבת טעמים עזים ישר הלכתי על פסטת סרדינה- סרדינים עם מלא לימון, עשבי תיבול - פסטה קלילה, מלאת טעמים של יום לוהט לצידו קיבלנו פפרדלה עם שפע של ראגו עשיר וסמיך שבושל ארוכות ביין אדום, כזה שמעמיס את הפה בכל כך הרבה זכרונות איטלקיים של עגבניות טריות, בזיליקום שנקטף מהגינה ואוכל מנחם שגורם לך להרגע מכל הרעש מסביב.
אם אתם בעניין של מושחת תקבלו ריגטוני קרבונרה קלאסית שעשויה בדיוק כמו שצריך עם החלמון שמוגש מעל ושפע של פרמזן וכמובן בייקון- מנה עשירה וכבדה אבל למי שאוהב קרבונרה היא מושלמת.

מי אמר סיציליה ולא קיבל. דמיטרי פומוזןמי אמר סיציליה ולא קיבל. דמיטרי פומוזן

לחובבי הפסטות הקלילות תמצאו גם פסטה של תרד לימון וסלמון, פסטות קלאסיות וגם טבעוניות, המחיר נע בין 60-80 שקלים אבל כמו שאמרתי קודם- השוס פה הוא באמת הפסטה עצמה שהיא כל כך טעימה ומדוייקת, המנות עצמן לא קטנות ומשביעות מאד.

ומה עם הסלט? אז זהו, שיש קיסר ויש פנצ'נלה אבל מה שהפתיע ממש היה דווקא סלט הקולורבי ופטה, סלט ענק מלא במקלות קורלובי, אורגולה טריה ותועפות פטה שמנמנה בשמן זית ולימון. חופשי הולכת לאמץ את הסלט הזה.

כמו כל מקום שמכבד את עצמו, גם פה תמצאו טירמיסו מצויין של הקונדיטורית קרן טל שעושה במקום את כל הקינוחים והיא אחת המוכשרות שיש, לצד הטירמיסו יש גם גלידת וניל עם אמרנה אבל הטירמיסו פה הוא הביס הנכון, בקרוב תדיע מכונת קפה איטלקית ואז בכלל הטירמיסו יהיה מושלם.

בקיצור, קיוסק דל פסטה הוא מקום נהדר. נהדר לדייט , נהדר למפגש חברים ונהדר לסתם ארוחה על הדרך עם כוס יין. אין פה אווירה פורמלית אבל יש פה שירות מדוייק ובעיקר מוצר מעולה- ויודעים מה , עם כל השואו והטררם שיש פה בכל מקום חדש- נחמד שיש מקום שנפתח ועושה את העבודה בשקט כמו שצריך.

אבן גבירול 20 תל אביב מידי יום 11.00-23.00

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: