אא

הבית החדש של הישראלים? טסנו למדינה הקטנה מהבלקן וחזרנו מוקסמים

עם טיסות ישירות ונוחות, מונטנגרו הפכה הקיץ ליעד דגל שמתאים למי שמחפשים חופשה מלאת טבע, נופים, מלונות ברמה גבוהה, אטרקציות ובעיקר אנשים נהדרים שאוהבים אותנו

פארק ביוגרדסקה במונטנגרו. צילום: אלי שטרן פארק ביוגרדסקה במונטנגרו. צילום: אלי שטרן

מונטנגרו מצטלמת נפלא. נופים פראיים של טבע ירוק שפוגש מים ב-50 גוונים של כחול, מצודות, טירות וארמונות מימי הביניים שמנציחות את כל האימפריות שעברו במדינה, ערי נמל עם יאכטות פאר ומסעדות יוקרה, אטרקציות חדשות ומרימות אדרנלין ואגמים והרים שמתנשקים על גדות הים האדריאטי.

בימים רגילים, אלה היו התמונות איתם היה שווה לפתוח כתבה שתעביר לכם חלק מהחוויות שאפשר לצבור בביקור במדינה הקטנה, שנמצאת מרחק שעתיים וחצי טיסה ישירה מישראל.

אנחנו הצטרפנו לסיור מיוחד של חברת אשת טורס, שהשיקה לא מכבר חבילות ו-4 טיסות שבועיות ישירות ליעד הסימפטי.

אלה לא ימים רגילים, לכן התמונה שתעביר במדוייק את האווירה ואת החוויה אותה תוכלו לקבל היום בפודגוריצה, בירת מונטנגרו, צולמה במלון בו השתכנו, "Kings park hotel", אותה רכשה "אשת טורס" בשנת 2023 והוא ממוקם במרכז העיר.

רגע לפני כניסת השבת נרשמה התקהלות בלובי שמשכה את תשומת לב הנוכחים בבניין. חברי הטיול המאורגן התלבשו במיטב בגדיהם לכבוד קידוש של שבת, ועשו זאת בגאווה, עם כיפות על הראש (או מפית כמובן, מסורת זו מסורת) והחלו בקבלת השבת במרכז הלובי.

שנה קודם, בטיול פרטי בפריז, עוד לפני המלחמה, התעצבתי לעבור בערב שישי בסמוך למסעדות בהן הוגפו הווילונות, מבעדן שמעתי שירי שבת וקולות ילדים המקבלים את המלכה. בהיחבא, עם שמחה פנימית וחשש חיצוני לביטחונם האישי, ככה קיבלו שם את השבת.

בקיץ 2024 בעיר הבירה פודגוריצה, במונטנגרו לא מתביישים לאהוב אותנו ולקבל את הישראלים עם כל זכויותיהם ומגרעותיהם. וזה לא מעט לבקש, גם בימים כתיקונם.

מלון מונטנגרו פודגוריצה kings park צילום: אלי שטרןמלון מונטנגרו פודגוריצה kings park צילום: אלי שטרן

*הכתבה המלאה על מונטנגרו מחר באתר פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אשת טורסמונטנגרו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: