אא

״המלון ברחוב מנדלי": רשת מלונות פרימה השיקה מלון חמישי בת״א ה-16 שלה בישראל

מלון הלייף סטייל החדש של רשת פרימה בו פועל מסעדת השף ״משיה״הוא המלון ה-16 בישראל של רשת מלונות פרימה. אבי דור, מנכ״ל הרשת: ״מאמינים כי התיירות הגלובלית תחזור לת״א ולמרכז הארץ״

המלון ברחוב מנדלי. צילום: עמית גירון המלון ברחוב מנדלי. צילום: עמית גירון

רשת פרימה ממשיכה להתרחב בישראל והודיעה היום (רביעי, 17.7) על פתיחתו של "המלון ברחוב מנדלי", שעם כניסתו לרשת בתחילת חודש יולי הפך למלון השישה עשר של הרשת בישראל והחמישי בתל אביב.

הרשת רכשה את המלון השוכן ברחוב מנדלי 5 בעיר מידי חברת מלון אדיב בע"מ, בסכום של כ-92 מליון שקל.

המלון, שבעשור האחרון נוהל על ידי מיכאל חי - וויז'ן הוספיטלטי, עבר לבעלות הרשת ב- 01.07, וימשיך לפעול בפרימה תחת אותו המיתוג והשם.

צילום: עמית גירוןצילום: עמית גירון

רכישת המלון ברחוב מנדלי היא צעד נוסף בהתרחבות רשת מלונות פרימה בארץ והוא הנכס הרביעי שהרשת רוכשת בשלוש שנים האחרונות הכוללים את מלון פרימה ורה בירושלים ופרויקטים בבניה הכוללים את מלון The LUX בפרויקט לידו באשדוד ואת המבנה לשימור באלנבי 81 תל אביב.

עם "המלון ברחוב מנדלי" רשת פרימה תציעה חמישה בתי מלון בעיר: פרימה סיטי, פרימה תל אביב, ג'ייקוב סמואל, הוטל 75 וכעת כאמור המלון ברחוב מנדלי.

צילום: עמית גירוןצילום: עמית גירון

"המלון ברחוב מנדלי" הוא מלון אורבני אופנתי שעבר מתיחת פנים בשנים האחרונות, והוא כולל 66 חדרי בוטיק שמתפרשים על פני 6 קומות.

המלון מציע אירוח בחדרים המעוצבים בקלאסיות ואלגנטיות, כשחלק מתפיסת עולם זו, פועלת במלון מסעדת השף "משיה".

בפרימה מציינים כי: ״נוכח מיקומו האטרקטיבי בעיר (סמוך לרחובות בן יהודה והירקון) וקרבתו לחוף הים, המלון פונה לקהל מגוון המחפש אחר חופשה אורבנית תוססת לצד אירוח יוקרתית ואוירה רגועה.״

אבי דור, מנכ"ל רשת מלונות פרימה: "גם בתקופה מורכבת זו כאשר עדיין בעיצומה של מלחמה, אנו מאמינים כי התיירות הגלובלית תחזור לתל אביב ולמרכז הארץ. המלון חדש ברשת, אך בעל מוניטין ידוע, מוכר ואהוב ואנו מאמינים שיעניק לרשת אחיזה משמעותית בתיירות הלייף סטייל בתל אביב, נוכח מיקומו האסטרטגי. רכישת המלון נעשתה כחלק מהראייה האסטרטגית של הרשת את העתיד בשנים הקרובות בעיר, עם המשך התחזקות התיירות, כמו גם בראייה אסטרטגית ארוכת טווח של התרחבות הרשת בארץ ובחו"ל בכלל באירופה בפרט".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פרימהתל אביבמלון בוטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: