אא

20 חשודים נעצרו במעורבות בפרשיית הונאה כלכלית בהיקף של מיליונים

בסיומה של חקירה סמויה נעצרו מספר עבריינים הנמנים על חמולה מהעיר לוד, בחשד להלבנת הון במיליוני שקלים. מעצרם התאפשר בעקבות גילויים שנחשפו במסגרת פרשה קודמת של ייבוא 1.2 טון סמים מסוג MDMB

צילום: 123rf צילום: 123rf

היחידה המרכזית של מחוז מרכז ורשות המסים הודיעו היום (17.7, רביעי) על מעצרם של 20 חשודים במעורבות בפרשיית הונאה כלכלית בהיקף של מיליוני שקלים.

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה משולבת המתמקדת במספר גורמים, לרבות עבריינים הנמנים על חמולה מהעיר לוד, בחשד להלבנת הון בהיקף מיליוני שקלים, וזאת בעקבות גילויים שנחשפו לחוקרים במסגרת פרשייה קודמת של ייבוא 1.2 טון סם מסוג MDMB מסין, בה כבר הוגש כתב אישום.

במהלך החקירה הקודמת, אותרו על ידי המשטרה מסמכים פיננסיים אשר העלו חשד כי החשודים ביצעו עבירות העלמות מס והלבנת הון המוערכות ביותר מ-15 מיליון שקלים.

עם התקדמות החקירה, עלה חשד כי החשודים צברו נכסים רבים בארץ ובחו"ל ורשמו אותם על שם אחרים, בין היתר קרובי משפחה ונוספים, במטרה לקבל פטור ממסים החלים על עסקאות במקרקעין, להעלים הכנסות משכירות נדל"ן ולהלבין הון.

היום, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו בלשי היחידה המרכזית של מחוז מרכז, בסיוע יחידות משטרתיות נוספות ורשות המסים, על בתיהם של 20 חשודים ברחבי הארץ ועצרו אותם לחקירה.

צילום: דוברות המשטרה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משטרת ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: