אא

קבלו את ״סוכן הנסיעות החדש״: חברת אופקים בכנס מקצועי אופטימי ומיוחד

חברת התיירות קיימה כנס סוכנים מקצועי בסימן עבודה הסוכן לאחר ה-7 באוקטובר. לכנס הגיעו כ-80 סוכני נסיעות המתמחים בנוסעים פרטיים ועסקיים. מנכ"לית אופקים: ״אנחנו מפגישים במקום אחד את סוכנינו עם חברות התעופה המובילות ודואגים לפיתוח עבודת הסוכן״

צילום: יח״צ צילום: יח״צ

כ-80 סוכנים ונציגי חברות תעופה הגיעו לכנס​ מקצועי שקיימה חברת התיירות אופקים, בסימן עבודת הסוכן לאחר ה-7 באוקטובר.

במסגרת הכנס, קיבלו הסוכנים כלים מקצועיים, שימושיים וחדשניים שיסייעו בטיפול בניהול לקוחות פרטיים ועסקיים, וכן דנו בתפקידו של "הסוכן החדש", המתאים עצמו לטכנולוגיות המתפתחות ולגמישות הנדרשת בהתאם למצב.

במהלך הכנס דנו הסוכנים על אתגרי השעה בחודשים האחרונים וההזדמנויות הקיימות לקראת חופשות הקיץ והחגים, עם הפנים לשנת 2025. במסגרת הדיונים, קיבלנו הסוכנים כלים מקצועיים ושימושיים שיסייעו בניהול לקוחות פרטיים ועסקיים, כמו גם שיתפו טיפים לשימוש בטכנולוגיות חדשות וזכו להצצה לפעילות תיירות הפנים בחברה.

במסגרת הכנס, שמה התיירות אופקים בראשות המנכ"לית רויטל בן נתן דגש רב על תפקידו של ה"סוכן החדש", המתנהל מול טכנולוגיות חדשות ומתאים את עצמו בהתאם למצב.

כמו כן, על חשיבות הערך המוסף בעבודה הסוכן, הן בהצעת שירותים משלימים כמו ביטוחי נסיעות, השכרת רכב ועוד, והן בהתמחות בנישות ייחודיות, כמו תיירות יוקרה, Wellnessוכדומה, בהצעת חוויות אקסקלוסיביות, ובעבודה עם ספקי שירותים שמתמקדים בקיימות, בהתאם לביקוש גובר לתיירות בת קיימא.

בנוסף, קיבלו הסוכנים סקירה מאת נציגי חברות התעופה השונות שפועלות בישראל, וביניהן אל על, Air India, Air France, ו-Maman Aviation, אשר פרסו בפני סוכני אופקים את החידושים אצלהן וסיפרו על הייחודיות של כל חברת תעופה, יעדים חדשים ועוד.

לבסוף, קיבלו הסוכנים הרצאה של ערן כתר בנושא התייר הישראל לאחר ה-7 באוקטובר, וכן שיתפו ביניהם טיפים לעבודה נכונה ויעילה.

רויטל בן נתן, מנכ"לית חברת אופקים, מציינת כי "לכנס המקצועי חשיבות רבה עבור אופקים, שכן באמצעותו אנחנו מפגישים במקום אחד בין סוכנינו, הצוות המקצועי וחברות תעופה מובילות. באמצעותו אנחנו דואגים לפיתוח עבודת הסוכן, התאמתנו לעידן הטכנולוגי המתפתח, מצב ענף התעופה שמשתנה בהתאם למציאות וקידום תחום התיירות הירוקה והקיימות בחברה. לכנס הנוכחי חשיבות רבה במיוחד בהתאם למצב במדינה בכלל ומצב ענף התעופה והתיירות בפרט לאחר ה-7 באוקטובר. הדיונים החשובים על הנעשה בחודשים האחרונים ועל העתיד לבוא הינם קריטיים לטובת ניהול עבודה נכון - הכל על מנת לספק את השירות הטוב והאיכותי ביותר עבור לקוחותינו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: