אא

שותפות ענק חדשה: Ryanair ו-Expedia Group הכריזו היום על שיתוף פעולה

שיתוף הפעולה של ענקית התעופה עם ענקית טכנולוגיית התיירות יאפשר ללקוחות אקספדיה להזמין בחיבור ישיר ופשוט את הטיסות הזולות של ריינאייר במסגרת חבילות נופש או הזמנות עצמאיות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Ryanair, חברת התעופה האירופית הגדולה, הודיעה היום, 18 ביולי, על השותפות החדשה שלה עם אחת מחברות טכנולוגיית הנסיעות המובילות בעולם, אקספדיה גרופ. שיתוף הפעולה הזה מאפשר ל-Expedia Group להציע ללקוחותיה את טיסות הלואו קוסט של Ryanair, ולשפר את אפשרויות הנסיעה שלהם במגוון ובמחירים נוחים יותר.

באמצעות שותפות זו נוסעי קבוצת Expedia יכולים כעת להזמין את התעריפים הנמוכים של Ryanair ולטוס ליותר מ-240 יעדים. תהליך ההזמנה פשוט וקל, ומאפשר לנוסעים לבחור בין חבילות נופש או הזמנות עצמאיות בחיבור ישיר ל-Ryanair. ללקוחות קבוצת Expedia תהיה גם גישה לחשבונות myRyanair שלהם ולעדכוני טיסות חיוניים.

סמנכ"לית השיווק של ריינאייר, דארה בריידי, אמרה: "אנו שמחים להכריז על השותפות האחרונה שלנו עם מובילת טכנולוגיית הנסיעות העולמית, אקספדיה גרופ. באמצעות ההסכם החדש הזה, נוסעים בקבוצת Expedia יוכלו להזמין את הטיסות במחירים הנמוכים של Ryanair כחלק מחבילות הנופש שלהם או הזמנות עצמאיות, עם הבטחה לשקיפות מלאה במחיר וגישה מלאה להזמנתם".

סמנכ"לית קבוצת אקספדיה, סוזן ספיני, אמרה: "זהו צעד משמעותי בשותפות שלנו עם Ryanair... בקרוב טיסות Ryanair יהיו זמינות ישירות בשוק של קבוצת Expedia, מה שירחיב את הדרך שבה הנוסעים נהנים מהשילוב החזק הזה. הרשת הנרחבת של טיסות ידידותיות בתקציב של Ryanair, יחד עם היצע הנסיעות המקיף של אקספדיה גרופ, יוצרים הצעת ערך ללא תחרות לנוסעים המחפשים עלות נוחה ונוחות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאייראקספדיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: