אא

״השמיים הם הגבול״: הבשורה החדשה של שדה״ת במיאמי

אושרה הקמת מרכז מטען בן 4 קומות - הראשון מסוגו בחצי הכדור המערבי אשר יבטיח את עתיד שדה״ת שיהיה העמוס ביותר באמריקה. ראש עיריית מחוז מיאמי-דייד: ״השמיים הם הגבול לאן שדה״ת של מיאמי יכול להוביל את תעשיית המטען האווירי בעולם. השדה במיאמי הוא המנוע הכלכלי הגדול ביותר שלנו״

צילום: Shutteerstock צילום: Shutteerstock

התרגשות בשדה התעופה של מיאמי.

400 מיליון דולר יוקצו בהשקעה פרטית לבניית מתקן מטען בן ארבע קומות בשדה התעופה המתפתח של מיאמי- Miami International Airport.

המרכז החדש שיוקם בנמל תעופה יהיה הראשון מסוגו בחצי הכדור המערבי, וכאשר יושלם, יגדיל את קיבולת המטען הכוללת של נמל התעופה במיאמי ב-50% לפחות או עד שני מיליון טון בשנה.

המבנה החדש מתוכנן להסתיים בשנת -2029 ויגדיל את הקיבולת הכוללת של השדה למינימום של 4.5 מיליון טון מטען ופוטנציאל ל-5 מיליון טון, ויבטיח את עתיד נמל התעופה הבינלאומי העמוס ביותר באמריקה עד שנת 2041.

במיאמי מציינים כי ללא בנייה זו, שדה התעופה יתחיל להגיע לקיבולת של שלושה מיליון טון מטען בשנה. שדה התעופה עומד בקצב של יותר מ-2.9 מיליון טון מטען השנה.

ראש עיריית מחוז מיאמי-דייד, דניאלה לוין קאווה (Daniella Levine Cava): ״אלו חדשות נהדרות לקהילה שלנו ולכלכלה שלנו. שדה התעופה במיאמי הוא המנוע הכלכלי הגדול ביותר שלנו, מייצר אלפי מקומות עבודה לתושבינו והכנסה משמעותית לרבים מהענפים המובילים שלנו, מתיירות ועד לעסקים קטנים. השדה ממשיך להגדיל את מעמדו בקרב שדות התעופה בארה"ב ובעולם בכל הנוגע לנפח המטען. עם בנייתו של מתקן המטענים ההאוויריים חסרי תקדים והמתקדמים האלו, השמיים הם הגבול לאן שדה התעופה של מיאמי יכול להוביל את תעשיית המטען האווירי בעולם לאחר שנים שוברות שיא רצופות בגידול המטענים מאז 2020."

צילום: Miami Int/ Airportצילום: Miami Int/ Airport

לקהילה העתידית של Vertically Integrated Cargo Community (VICC) ב-MIA, מתקן בשטח של כמעט 800,000 רגל מרובע על 11 דונם של קרקע בשדה התעופה, תהיה גם השפעה כלכלית מקומית מסיבית: 8,500 משרות זמניות חדשות שירוויחו סך של 500 מיליון דולר בשכר במהלך חמש שנים של עיצוב ובנייה; 2,500 משרות קבועות חדשות שהרוויחו 100 מיליון דולר לאחר הבנייה; ומינימום של 512 מיליון דולר בשכר דירה והכנסות עסקיות למחלקת התעופה של מחוז מיאמי-דייד במשך 40 שנות ההסכם." בשלוש וחצי השנים האחרונות, נתנו עדיפות להרחבת קיבולת המטען שלנו ב-MIA והבטחת גישה אמינה לשרשרת האספקה ​​לתושבינו. ההשקעה של היום היא שינוי עבור מחוז מיאמי-דייד. ה-VICC ישפר משמעותית את יכולות המטען של נמל התעופה שלנו ויבסס אמת מידה חדשה בת קיימא וגמישה לתשתית . אני גאה לתמוך בפרויקט בעל חזון זה, שיניע את הצמיחה הכלכלית ויבסס את מעמדה של מיאמי-דייד כמרכז עולמי למסחר.

Raquel Regalado, נציבת מחוז מיאמי-דייד: "מועצת הנציבות של המחוז אישרה הסכם שכירות עם יזם פרטי שיחייב לפחות 60% מחברות התכנון והבנייה להיות ממוקמות במחוז מיאמי-דייד, ולחברות אלה לשכור עסקים קטנים רשומים במהלך כל שלבי הפרויקט.ה-VICC הוא אחת מההשקעות ההיסטוריות הרבות שמתבצעות ב-MIA כדי לחדש ולשנות כל היבט של הפעילות שלנו, כולל כל דבר, החל משדרוגי תחזוקה ושיפוצים בטרמינל שלנו ועד לבניית חניון חדש, מלון ארבעה כוכבים ומתחמים מורחבים. . בסך הכל, קרוב ל-9 מיליארד דולר בשיפורי הון ושדרוגים מתוכננים להסתיים בעשר השנים הקרובות , כדי להעלות את מעמדה של MIA בין שדות התעופה המובילים בעולם".

ראלף קוטיה, Ralph Cutie מנכ"ל שדה התעופה של מיאמי: ״בנוסף להשפעתו העצומה על יצירת מקומות עבודה והכנסות עסקיות מקומיות, ה-VICC יהיה מתקן בר-קיימא וידידותי לסביבה עם הסמכת מנהיגות כסופה בתכנון אנרגיה וסביבה (LEED) ואישור כסף מ- Global Infrastructure Basel תחת תקני SuRe לקיימות וחוסן.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מיאמי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: