אא

עם 9 קווים ישירים לאיטליה: חברת התעופה האירופית מסתערת על ארץ המגף

במהלך 15 השנים האחרונות, הטיסה airBaltic יותר מ-2.1 מיליון נוסעים בקוים בין שתי המדינות וביצעה יותר מ-20 אלף טיסות בין המדינות. רשימת היעדים האיטלקיים אליה טסה החברה בכתבה

47 מטוסי איירבוס A220-300.צילום: Shutterstock 47 מטוסי איירבוס A220-300.צילום: Shutterstock

חברת אייר בלטיק (airBaltic) מרחיבה את פעילותה.

החברה הבלטית הדינמית והמתפתחת שזוכה לשבחים רבים על פעילותה בהובלת המנכ״ל והנשיא מרטין גאוס (Martin Gauss), חושפת כי תציע השנה רשת נרחבת של קווים לאיטליה, עם טיסות ל-9 ערים בארץ המגף.

היעדים:

קטניה, מילאנו, נאפולי, אולביה, פיזה, רומא, ונציה וורונה וטורינו הן הערים אליהן מציעה airBaltic עתה טיסות ישירות.

מרטין גאוס (Martin Gauss) , נשיא ומנכ"ל airBaltic: "במהלך השנים, הביקוש של הנוסעים לטיסות ליעדים שונים באיטליה גדל באופן משמעותי וכך גם הנוכחות של airBaltic במדינה. אנחנו ממשיכים להרחיב את הרשת שלנו שם, ומציעים כעת לנוסעים טיסות ישירות ונוחות לתשע ערים באיטליה. עם רשת ענפה כמו זו שיש ל-airBaltic היא בין ספקיות הקישוריות הגדולות ביותר לאיטליה מהאזור הבלטי".

השנה, airBaltic גם חגגה ציון דרך יוצא דופן - 20 שנה של טיסות בין ריגה למילאנו. חברת התעופה מחברת בין שתי הערים בחמש טיסות שבועיות.

במהלך 15 השנים האחרונות, הסיעה airBaltic יותר מ-2.1 מיליון נוסעים בקוים בין שתי המדינות וביצעה יותר מ-20 אלף טיסות בין המדינות.

airBaltic המיוצגת בישראל על ידי חברת טל תעופה, מפעילה יותר מ-130 קווים מריגה, טאלין, וילנה, טמפרה ובעונה, גראן קנריה, המציעים קישורים למגוון רחב של יעדים ברשת הנתיבים של חברת התעופה באירופה, המזרח התיכון, צפון אפריקה ואזור הקווקז.

נזכיר כי airBaltic היא חברת תעופה משותפת שהוקמה בשנת 1995. בעלת המניות העיקרית שלה היא המדינה הלטבית, המחזיקה ב-97.97% מהמניות, בעוד ששאר בעלי המניות מחזיקים ב-2.03%.

airBaltic מציעה קישורים ליותר מ-70 יעדים באירופה, המזרח התיכון, צפון אפריקה ואזור הקווקז. החברה מעסיקה מ-2,500 עובדים ומציגה צי מטוסים מרשים המורכב מ-47 מטוסי איירבוס A220-300, מה שהופך אותו לאחד הציים הצעירים באירופה. חברת התעופה זכתה בשנים האחרונות במספר פרסים בינלאומיים על מצוינות, שירותים חדשניים והישגים משמעותיים בתעשיית התעופה האירופאית.

airBaltic.צילום: ShutterstockairBaltic.צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקריגהairBaltic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: