אא

צלחות מטורפות, אומנות בכל פינה ונוף יפייפה: כל השואו בארוחה הסינית הסודית של מסעדת היוקרה

מסעדת השף הנוצצת, פופ אנד פופ מציעה, למביני עניין ורק בימי שני, ארוחה סינית שמביאה את המטבח האקזוטי לצלחת הישראלית

אוכל רחוב סיני. FREEPIK אוכל רחוב סיני. FREEPIK

מסעדת פו אנד פופ, של השף הצבעוני שחף שבתאי, מציעה את כל השואו שאי פעם חשבתם עליו בארוחה. צלחות מטורפות, אומנות בכל פינה, מיצגים אנושיים באמצע הארוחה, נגנים חיים, עיצוב יוקרתי, סועדים של העשירות העליון, מחירים יקרים, חומרי גלם יקרים יותר ונוף יפייפה של כל תל אביב. מסעדת יוקרה עד הסוף.

בין כל הכבד אווז, הכמהין והשמפניה, צריך לזכור שאם יש משהו שמאפיין את השף שחף שבתאי זו אסיה, ואמנם התפריט כיום מבוסס כביכול על אוכל אסייאתי מפואר, אבל שבתאי אוהב מידי פעם להבליח בתפריטים אסייאתים מיוחדים שמביאים את המטבחים האלו אל הצלחת המקומית.

שחף שבתאי וכל הטבחים. יריב אלדקשחף שבתאי וכל הטבחים. יריב אלדק

להרגיש בשנחאי כל יום שני

התפריט של שני סיני מורכב ממנות מהמטבח הסיני באינטרפטציה של שחף שבתאי, כלומר יש פה את השואו אבל מצד שני הוא לא מוגזם. אין פה את החריפות התאילנדית שהתרגלנו אליה, תקבלו פה מתיקות והרבה תיבול, יש פה עידון לחך הישראלי אבל גם טעמים מיוחדים של המטבח האותנטי.

התפריט הוא מחווה למחוזות השונים בסין, עם טעמים מסורתיים יותר ופחות, ונבנה עלל ידי שחף וצוות טבחים סיניים וכל שני הוא יתמקד במחוז אחר וישלב את הטכניקות השונות של המטבח כגון אידוי, טיגון, בישול, השרייה, עישון וטיגון -ערבוב.

מה אוכלים?

הונ-שאו-צ'אזה (69 ש״ח ), מנה נהדרת של פיסות חציל מקורמלות עם בצל ירוק, יין אורז, שומשום, ג'ינג'ר. צ'ואנג-יו-בין (45 ש״ח )- סוג של פנקייק-מלאווח טעים ממש גם הוא עם בצל ירוק ולידו אסאדו עם תה יסמין, שום ירוק בגריל פחם.
מאו-זיי (79 ש״ח) הם דים סאמים שמנמנים ממולאים באדממה עם נענע, חומץ, תה שחור, סויה על טחינה סינית .סצ'ואנ-ניו-שו BEEF ( 134 ש״ח) מנה טעימה ממש של פרוסות בקר צלוייות בתנור אבן מתובלות בתערובת חמשת התבלינים הסינית. צ'אינג-ג'אנג-יוו (150 ש״ח) נתח של בר-ים מאודה באדי תה ירוק על חמאת בוטנים ושעועית שחורה / צ'יקן קארי סיני ( 92 ש״ח), קארי פרגיות מעושנות ארומתי מאד ועשיר בטעמים על בסיס חלב קוקוס וכורכום על אורז יסמין. שילוב מענג של טעמי עשן ומתיקות קוקוס.

קפיצה לסין. יריב אלדרקפיצה לסין. יריב אלדר

ואיפה השואו?
כמובן שלא יוותרו בפופ אנד פופ על השואו שזה חלק בלתי נפרד מהארוחה. לכן במקביל לביס שתנגסו או הקוקטייל הכיפי שתלגמו, תקבלו גם עיצוב של חלל המסעדה באווירה סינית, תאורה אדומה מסורתית ומופע צבעווני של צוות רקדנים מהמזרח.
משעמם לא יהיה לכם

רקדניו ואוכל סיני. שני סיני בפופ אנד פופ. אוסנת גואטהרקדניו ואוכל סיני. שני סיני בפופ אנד פופ. אוסנת גואטה

Pop & Pope - מגדלי הארבעה, בניין דרומי קומה 14, הארבעה 28, תל אביב | טלפון: 03-759-5000

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: