אא

צו סגירה למסעדה בהרצליה: בעליה חשוד כי העסיק והלין שב״חים בניגוד לחוק

המשטרה עצרה שני תושבי השטחים אשר הועסקו במסעדה ברחוב המדע בהרצליה בניגוד לחוק. על פי החשד בעל המקום העסיק והלין את העובדים בדירה שבחזקתו. והמסעדה תיסגר ל-30 יום. במסגרת הפעילות נעצרו מעל 30 שב"חים ועוד 7 מעסיקים לחקירה

צילום: דוברות המשטרה צילום: דוברות המשטרה

צו סגירה לחודש ימים למסעדת נאפיס אשר ברחוב המדע בהרצליה.

במסגרת מבצע אכיפה משטרתית ממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, שוטרי תחנת גלילות של מרחב ירקון במחוז ת"א ביצעו בסוף השבוע שעבר פעילות מוגברת בעסקים ואתרי בנייה, בהם קיים חשש להעסקת או הלנת שוהים בלתי חוקיים, במסגרתה נעצרו מעל 30 שב"חים ועוד 7 מעסיקים לחקירה.

במסגרת הפעילות, עצרו השוטרים כשבוע לפני כן (4 ביולי) שני תושבי שטחים, ללא אישורי שהייה, אשר הועסקו במסעדה ברחוב המדע בהרצליה בניגוד לחוק.

שבוע לאחר מכן (11 ביולי) גילו השוטרים כי בעל העסק ממשיך ומעסיק במסעדה שוהה בלתי חוקי ועל פי הראיות שנאספו אף הלין שוהים בלתי חוקיים בדירה שבחזקתו ועובד במקום הסיע אותם.

השב"חים ובעל העסק נעצרו ונחקרו באזהרה, ובסוף השבוע החולף ממ"ז ת"א חתם על צו סגירה מנהלי לבית העסק (אתר הבנייה) למשך 30 ימים מיום 18.7.24 ועד ליום 16.8.24 כולל.

החקירה בעניין בעלי העסק נמשכת.

במשטרה שבים ומזהירים קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתר שהייה ועבודה כי הם מסכנים הן את עצמם ואת הציבור כולו, הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי.

״משטרת ישראל מבצעת כל העת מבצעי אכיפה רחבי היקף לאיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים. פעילות המשטרה נועדה בראש ובראשונה לצמצם את פעילות הפח״ע כמו גם את הפעילות הפלילית״, נמסר על ידי המשטרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משטרת ישראלמשטרה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: