אא

רשת מלונות היוקרה משיקה 7 מלונות חדשים בטורקיה בדרך ליעד שהציבה: 100 בתי מלון במדינה עד 2030

קבוצת רדיסון (Radisson Hotel Group) ) מצרפת 7 מלונות חדשים למקבץ המרשים שלה בטורקיה ומתקדמת לקראת היעד שהציבה: 100 מלונות עד 2030 וברשת ממסבירים: ״לטורקיה חשיבות אסטרטגית משמעותית״

רדיסון איסטנבול. צילום: Shuttrtstock רדיסון איסטנבול. צילום: Shuttrtstock

Radisson Hotel Group מרחיבה את פעילותה בטורקיה.

רשת המלונות הבינלאומית הכריזה על שבעה מלונות, שיצטרפו לרשת ומלון חדש אחד שהצטרפו לשוק המלונאות המעובה שלה בטורקיה. הצטרפות המלונות האחרונים מקרבות את קבוצת המלונות להגיע ל-100 בתי מלון עד 2030.

״לטורקיה חשיבות אסטרטגית משמעותית, המונעת על ידי מיקומה האסטרטגי ותעשיית התיירות האיתנה שבה, שכבר מדורגת כאחד השווקים הגדולים שלנו״, מסבירים ברשת רדיסון ועל איסטנבול מוסיפים ומציינים כי הינה ״בעלת חשיבות עצומה כשוק מפתח והיא מציגה בעקביות ביצועים חזקים וצמיחה מתמדת״ מציינים ברשת רדיסון.

כרשת מובילה באיסטנבול, רשת מלונות רדיסון מתכננת עוד הגביר את מעמדה הדומיננטי בשוק המלונאות הטורקי, ״תוך מינוף תנאי השוק הדינמיים של העיר ופוטנציאל להתרחבות נוספת״, נמסר עוד על ידי הרשת.

Elie Younes, סגן נשיא בכיר ומנהל פיתוח עולמי של Radisson Hotel Group, אמר, "טורקיה עומדת כאבן פינה באסטרטגיה הגלובלית של רשת מלונות רדיסון, וממנפת את מיקומה הגיאוגרפי האסטרטגי ואת הנוף התיירותי המשגשג שלה. אנו נלהבים להרחיב את טביעת הרגל שלנו בערים כמו איסטנבול, איזמיר, בורסה ומרסין, ולחזק עוד יותר את המחויבות שלנו לספק חוויות אירוח יוצאות דופן. יוזמות אלו מדגישות את המסירות שלנו ליצירת שותפויות חזקות ולהשפעה חיובית בקהילות שאנו משרתים."

במחצית הראשונה של 2024, Radisson Hotel Group הרחיבה את הפורטפוליו שלה עם הוספת מלון חדש ושש מלונות נוספים שהצטרפו לרשת, כולל:

Park Inn by Radisson Yalova City Center

הקבוצה פתחה את הדלתות למלון הראשון שלה ב-Yalova בחודש אפריל 2024. Yalova, הידועה בספא התרמיים הממריצים שלה, היא יעד פופולרי עבור תיירים מקומיים ובינלאומיים כאחד.

המלון כולל 103 חדרים ומספק מגוון של מאכלים בינלאומיים ומקומיים, לצד חדר VIP המאובזר לפגישות. בנוסף, במלון - ספא ומרכז הכושר.

Park Inn by Radisson Istanbul Caglayan

המלון, שייפתח ברבעון השלישי של 2026, ממוקם במיקום אסטרטגי במרכז איסטנבול הוא יכלול 88 חדרים החל מסטנדרט ועד סוויטות, כולל 19 חדרים מחוברים. האורחים יכולים ליהנות ממסעדה הפתוחה לאורך כל היום ובר לובי וטרקלין בנוסף, המלון יציע 2 חדרי ישיבות לקבוצות קטנות וחדר כושר.

מלון פארסנה קוניה, חבר ב-Radisson Individuals

המלון המתוכנן להיפתח ברבעון הראשון של 2027 ממוקם בפאתי הצפוניים של קוניה, רק 11 קילומטרים מנמל התעופה של קוניה. יציג 165 חדרים, כולל קטגוריות סטנדרט, סוויטות ג'וניור וסוויטות, יחד עם 24 חדרים מחוברים וחדרים נגישים. המלון יתהדר במסעדה פעילה לאורך כל היום, שני חדרי ישיבות מגוונים, חדר ישיבות ייעודי ומרכז כושר מאובזר היטב.

Premier Hotel Kagithane Istanbul, חבר ב-Radisson Individuals

מלון Premier Kagithane Istanbul, חבר ב-Radisson Individuals, ייפתח ברבעון השלישי של 2026, וממוקם על קרקע ירוקה באזור Kagithane, בצד האירופי של איסטנבול.

המלון ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה ממרכז העיר איסטנבול ו-32 קילומטרים מנמל התעופה הבינלאומי של איסטנבול.

Premier Hotel Kagithane יציע 78 חדרים וסוויטות, ויספק לאורחים חדרי אירוח נוחים ומסוגננים. אפשרויות הסעודה כוללות בר לובי לסעודה לאורך כל היום. המלון יכלול אולם נשפים בשטח של 341 מ"ר, במלון מגוון מתקני בריאות וכושר, לרבות אזור ספא ובריאות בשטח של 800 מ"ר, בריכה מקורה ומרכז כושר.

Radisson Hotel Group מציינת כי היא ״קבעה אבני דרך ויעדים ברורים המדגישים את מחויבותה לצמיחה ולהתרחבות בטורקיה, עם יעד כולל להוסיף 70 מלונות לפורטפוליו הגלובלי של הקבוצה בשלוש השנים הקרובות ולהגיע ל-100 מלונות עד 2030.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Radisson

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: